
………………………………………………………..76
2-2-7 ) تصميم گيري در مديريت ……………………………………………………………………………………..77
2-2-7-1 )تاريخچه تصميم گيري در مديريت ………………………………………………………………………77
2-2-7-2 ) تصميم گيري در شرايط ريسك و عدم اطمينان …………………………………………………….78
2-2-7-3 ) انواع تصميمات در مديريت ………………………………………………………………………………80
2-2-8 ) كاربرد تصميمات استراتژيك ………………………………………………………………………………..82
2-2-8-1 ) ابعاد تصميمات استراتژيك ……………………………………………………………………………….84
2-2-9 ) سطوح مختلف استراتژي ………………………………………………………………………………………85
2-2-10 ) استراتژي و عملكرد و شكاف مابين آن ها …………………………………………………………….87
2-2-11 ) استراتژي و مزيت رقابتي ……………………………………………………………………………………91
2-2-12 ) ارزيابي و كنترل راهبردي ……………………………………………………………………………………92
2-3 ) بخش سوم : پيشينه تحقيق ………………………………………………………………………………………..97
2-3-1 ) مقدمه ………………………………………………………………………………………………………………..98
2-3-2 ) تحقيقات داخلي ………………………………………………………………………………………………….98
2-3-2-1 ) خلاصه تحقيقات داخلي …………………………………………………………………………………102
2-3-3 ) تحقيقات خارجي ………………………………………………………………………………………………103
2-3-3-1 ) خلاصه تحقيقات خارجی ……………………………………………………………………………….106
2-4 ) خلاصه فصل دوم ………………………………………………………………………………………………….107
فصل سوم : روش اجراي تحقيق
3-1 ) مقدمه ………………………………………………………………………………………………………………….109
3-2 ) فرآيند اجراي تحقيق……………………………………………………………………………………………….109
3-3 ) روش تحقيق………………………………………………………………………………………………………….109
3-4 ) جامعه آماري و نمونه آماري…………………………………………………………………………………….110
3-5 ) روش ها و ابزار جمع آوري داده ها …………………………………………………………………………111
3-5-1 ) معرفي ساختار پرسشنامه …………………………………………………………………………………….112
3-6 ) روايي و پايايي ابزار سنجش و اندازه گيري ……………………………………………………………….113
3-6-1 ) روايي پرسشنامه ………………………………………………………………………………………………..113
3-6-2 ) پايايي پرسشنامه ………………………………………………………………………………………………..113
3-7) روش تجزيه و تحليل داده ها…………………………………………………………………………………….115
3-7-1 ) توصيف متغيرهاي اصلي تحقيق …………………………………………………………………………..115
3-7-2 ) تحلیل داده هاي تحقيق ………………………………………………………………………………………115
3-8) خلاصه فصل سوم ………………………………………………………………………………………………….116
فصل چهارم : تجزيه و تحليل يافته ها
4-1 ) مقدمه ………………………………………………………………………………………………………………….118
4-2 ) آمار توصيفي ………………………………………………………………………………………………………..118
4-2-1 ) توصيف متغيرهاي جمعيت شناختي ………………………………………………………………………118
4-2-2 ) توصيف متغيرهاي اصلي …………………………………………………………………………………….123
4-3 ) تحليل استنباطي داده ها ………………………………………………………………………………………….131
4-3-1 ) آزمون نرمال بودن ……………………………………………………………………………………………..131
4-3-2 ) آزمون فرضيه ها ……………………………………………………………………………………………….132
4-3-2-1 ) آزمون فرضيه اول ………………………………………………………………………………………….134
4-3-2-2 ) آزمون فرضيه دوم ………………………………………………………………………………………….135
4-3-2-3 ) آزمون فرضيه سوم …………………………………………………………………………………………136
4-3-2-4 ) آزمون فرضيه چهارم ………………………………………………………………………………………137
4-3-2-5 ) آزمون فرضيه پنجم ………………………………………………………………………………………..138
4-4 ) خلاصه فصل چهارم ………………………………………………………………………………………………139
فصل پنجم : نتيجه گيري و پيشنهادات
5-1 ) مقدمه ………………………………………………………………………………………………………………….141
5-2 ) يافته ها و نتايج آمار توصيفي ………………………………………………………………………………….141
5-3 ) يافته ها و نتايج آمار استنباطي …………………………………………………………………………………144
5-4 ) بحث و نتيجه گيري ……………………………………………………………………………………………….145
5-5 ) پيشنهادات تحقيق ………………………………………………………………………………………………….146
5-6 ) محدوديت هاي تحقيق …………………………………………………………………………………………..147
5-7 ) پيشنهادات براي تحقيقات آتي …………………………………………………………………………………148
5-8 ) خلاصه فصل پنجم ………………………………………………………………………………………………..148
منابع و ماخذ ………………………………………………………………………………………………………………..149
پيوست ها
پيوست (1) ……………………………………………………………………………………………………………………157
پيوست (2) ……………………………………………………………………………………………………………………160
فهرست جداول
عنوان صفحه
جدول(1-1):تعاريف مختلف اندازه گيري ………………………………………………………………………………5
جدول(2-1):تفاوت ديدگاه ها درباره ارزيابي عملكرد ……………………………………………………………40
جدول(2-2)::تفاوت نظام هاي سنتي و نوين ………………………………………………………………………..41
جدول(2-3):شاخص ها جهت مقايسه عملكرد ……………………………………………………………………..62
جدول(2-4):ويژگي هاي تصميمات ……………………………………………………………………………………82
جدول(2-5):ويژگي هاي تصميمات مديريت استراتژيك …………………………………………………………86
جدول(2-6):خلاصه تحقيقات داخلي ………………………………………………………………………………..102
جدول(2-7):خلاصه تحقيقات خارجي ………………………………………………………………………………106
جدول(3-1):ارزش عددي گزينه هاي پرسشنامه ………………………………………………………………….112
جدول(3-2):توزيع سوالات پرسشنامه ……………………………………………………………………………….112
جدول(3-3):ضرايب پايايي پرسشنامه ………………………………………………………………………………..115
جدول(4-1):توصيف جنسيت پاسخگويان ………………………………………………………………………….119
جدول(4-2):تحصيلات پاسخگويان …………………………………………………………………………………..120
جدول(4-3):مدت فعاليت شركت ……………………………………………………………………………………..121
جدول(4-4):تعداد كاركنان شركت ……………………………………………………………………………………122
جدول(4-5):توصيف متغير كاربردي نمودن تصميمات استراتژيك ………………………………………….123
جدول(4-6):توصيف متغير ويژگي هاي نظام اندازه گيري عملكرد ………………………………………….124
جدول(4-7):توصيف متغير قابليت اطمينان …………………………………………………………………………125
جدول(4-8):توصيف متغير كاربرد خاص
