
واژگان کلیدی : شاخص های اثربخشی کیفی تبلیغات، رسانه های تبلیغاتی، مدل آیدا، بانک سپه، بانک تجارت
فهرست مطالب
فصل اول : کلیات پژوهش
مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………………..13
1-1 تعریف مسئله ………………………………………………………………………………………………………………………13
1-2 اهمیت و ضرورت پژوهش …………………………………………………………………………………………………..15
1-3 اهداف پژوهش …………………………………………………………………………………………………………………….16
1-4 سوالات پژوهش …………………………………………………………………………………………………………………17
1-5 تعریف واژه های عملیاتی پژوهش ………………………………………………………………………………………18
1-6 قلمرو زمانی ، مکانی و موضوعی پژوهش …………………………………………………………………………..21
1-7 جامعه آماری ……………………………………………………………………………………………………………………….26
1-8 روش پژوهش ………………………………………………………………………………………………………………………22
1-9 روش تحلیل داده ها ……………………………………………………………………………………………………………22
1-10 کاربرد پژوهش ………………………………………………………………………………………………………………23
1-11 محدودیت ها و موانع پژوهش ……………………………………………………………………………………..23
1-12 جمع بندی فصل اول ……………………………………………………………………………………………………23
فصل دوم : مبانی نظری و پیشینه تحقیق
مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………………………………25
2-1 خدمت ……………………………………………………………………………………………………………………………….26
2-1-1 تعریف خدمت ……………………………………………………………………………………………………………….26
2-1-2 ماهیت و طبقه بندی خدمات ………………………………………………………………………………………26
2-1-3 تقسیم بندی خدمات …………………………………………………………………………………………………..27
2-1-4 ارکان تشکیل دهنده یک سازمان خدماتی …………………………………………………………………28
2-1-5 ویژگی های خدمات و خدمات بانکی ………………………………………………………………………….29
2-1-6 آمیخته بازاریابی خدمات …………………………………………………………………………………………….31
2-1-7 اجزای خدمت ……………………………………………………………………………………………………………..32
2-1-8 ساختاری برای تصمیم گیری های مدیریت خدمات …………………………………………………33
2-2 بازاریابی بانک……………………………………………………………………………………………………………………36
2-2-1 تعریف بازاریابی ………………………………………………………………………………………………………..36
2-2-2 بازاریابی خدمات بانکی …………………………………………………………………………………………….36
2-2-3 ارکان بازاریابی خدمات بانکی ………………………………………………………………………………….37
2-2-4 فرآیند بازاریابی بانکی ……………………………………………………………………………………………..38
2-3 مشتری و نقش آن در نظام بانکی………………………………………………………………………………..38
2-3-1 انواع مشتری…………………………………………………………………………………………………………….40
2-3-2 وفادارسازی ، رضایتمندی و خلق ارزش برای مشتری ………………………………………….41
2-4 ارتباطات بازاریابی جامع ……………………………………………………………………………………………..43
2-4-1 عناصر آمیخته بازاریابی جامع ………………………………………………………………………………..43
2-4-2 مدل برنامه ریزی جامع ارتباطات بازاریابی ……………………………………………………………46
2-5 تبلیغات ……………………………………………………………………………………………………………………….49
2-5-1 تعریف تبلیغات ………………………………………………………………………………………………………49
2-5-2 تبلیغات خدمات …………………………………………………………………………………………………….50
2-5-3 انواع تبلیغات ………………………………………………………………………………………………………….51
2-5-4 تعریف و طبقه بندی متغیرهای تبلیغات ……………………………………………………………….52
2-5-5 اهداف تبلیغات ………………………………………………………………………………………………………..53
2-5-6 اهداف تبلیغات در بازاریابی بانکی …………………………………………………………………………..54
2-5-7 عوامل موثر بر افزایش اثربخشی تبلیغات ………………………………………………………………..57
2-6 رسانه …………………………………………………………………………………………………………………………….58
2-7 مدل های ارزیابی اثربخشی تبلیغات ……………………………………………………………………………61
2-7-1 مدل سلسله مراتب واکنش ……………………………………………………………………………………..61
2-7-1-1 مدل آیدا ……………………………………………………………………………………………………………..61
2-7-1-2 مدل سلسله مراتب تاثیرات …………………………………………………………………………………62
2-7-1-3 مدل پذیرش ابداع ………………………………………………………………………………………………..63
2-7-1-4 مدل پردازش اطلاعات ………………………………………………………………………………………….63
2-7-2 رویکرد داگمار ……………………………………………………………………………………………………………64
2-7-3 تکنیک کریسپ …………………………………………………………………………………………………………65
2-7-4 مدل دبیلو.بلی ……………………………………………………………………………………………………………65
2-7-5 مدل احتمال گسترش اطلاعات …………………………………………………………………………………66
2-7-6 الگوی چهار پی …………………………………………………………………………………………………………..67
2-7-7 مدل ای.تی.آر.ان ………………………………………………………………………………………………………68
2-7-8 مدل پی.اس.آی.پی …………………………………………………………………………………………………..68
2-7-9 مدل آر.پی.جی …………………………………………………………………………………………………………69
2-7-10 مدل اثرخالص ………………………………………………………………………………………………………..70
2-7-11 مدل امبلر ………………………………………………………………………………………………………………70
2-7-12 مدل مکینز و جاروسکی ……………………………………………………………………………………….70
2-7-13 مدل درک/تجربه/حافظه ………………………………………………………………………………………70
2-7-14 مدل ون ………………………………………………………………………………………………………………..72
2-7-15 مدل واکراست و امبلر ……………………………………………………………………………………………73
2-8 آزمون های آثار ارتباطاتی تبلیغات ……………………………………………………………………………..75
2-9 مدل مفهومی و پیشینه پژوهش …………………………………………………………………………………77
2-10 مدل مفهومی پژوهش ………………………………………………………………………………………………78
فصل سوم : روش پژوهش
مقدمه ………………………………………………………………………………………………………………………………….82
1-3 هدف پژوهش ……………………………………………………………………………………………………………..82
2-3 سوالات پژوهش ………………………………………………………………………………………………………….83
3-3 قلمرو زمانی و مکانی و موضوعی پژوهش ………………………………………………………………….84
4-3 روش پژوهش
