
که در تمامی ابعاد مورد بررسی کاربران تا حد زیادی تحت تاثیر فضای کلوب هویت بازتابی دارند.
واژه های کلیدی:
شبکه اجتماعی، شبکه اجتماعی کلوب دات کام، کاربران، هویت اجتماعی
فهرست مطالب:
عنوان
صفحه
1-فصل اول
– مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
2
1-1.بیان مساله …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
5
1-2.اهمیت وضرورت تحقیق …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
9
1-3. اهداف تحقیق ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
10
2-فصل دوم
– مقدمه
2-1.پیشینه نظری (داخلی وخارجی) ………………………………………………………………………………………………………………………………………………
12
2-2.مروری بر نظریات مرتبط ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
30
– مقدمه
دید2گاه نظریه پردازان سطح کلان
2 -2-1.امیل دورکیم ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
30
2-2-2.کاستلز…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
34
دیدگاه کنش گرایان متقابل
2-2-3.جرج هربرت مید ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
36
2-2-4.چارلز هورتون کولی…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
36
2-2-5.روزنبرگ ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
37
2-2-6.آنتونی گیدنز…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
39
2-2-7.پیربوردیو…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
43
2-2-8.ریچارد جنکینز …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
44
دیدگاه های جدید هویت اجتماعی
2-2-9.تاجفل ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
45
2-2-10.پیتربورک ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
47
2-2-11.گافمن ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
50
2-2-12-شری ترکل ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
51
نظریه های ارتباطات …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
52
2-2-13.کاستلز(جامعه شبکه ای) …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
52
2-2-14.مک کامبز و شاو(برجسته سازی) ………………………………………………………………………………………………………………………………………
53
2-2-15.الیهوکاتز(استفاده ورضامندی) ………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
54
2-2-16. بال روکیچ و دی فلور(وابستگی) ………………………………………………………………………………………………………………………………………….
54
2-2-17.هابرماس(حوزه عمومی و کنش ارتباطی) ……………………………………………………………………………………………………………………..
56
2-2-18.گربنر(کاشت) ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
57
2-2-19.استوارت هال(بازنمایی) ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
59
2-3.چارچوب نظری………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
60
2-3-1.استفاده ورضامندی………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
60
2-3-2.کاشت(پرورش)………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
61
2-3-3.ساخت یابی ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
63
2-3-4.جمع بندی ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
67
2-4. فرضیات تحقیق …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
69
2-5. مدل مفهومی ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
72
3-فصل سوم
3-1. روش تحقیق …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
74
3-2. شیوه گرد آوری اطلاعات ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
74
3-3. ابزار گردآوری اطلاعات ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
75
3-4.واحد تحلیل …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
77
3-5. تعریف نظری وعملیاتی متغیرها ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………
78
3-5-1.تعریف نظری .
3-5-1-1. متغیر مستقل ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
78
3-5-1-2. متغیر وابسته …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
82
3-6.اعتبار گردآوری داده ها ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
100
3-7.روایی گردآوری داده ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
100
3-8.جامعه آماری
