
……………………………………………32
2-19-1-1- تعيين استاندارد يا ضابطه براي كنترل……………………………………………………………………………….32
2-19-1-2- سنجش عملكرد در برابر استانداردها………………………………………………………………………………33
2-19-1-3- تشخيص انحرافات و تحليل علل آنها……………………………………………………………………………..33
2-19-1-4- اقدامات اصلاحي…………………………………………………………………………………………………………34
2-19-2- عوامل موثر در كنترل………………………………………………………………………………………………………..34
بخش نهم: ارتباطات…………………………………………………………………………………………………………………………34
2-20- مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………34
2-21- اهميت ارتباطات ………………………………………………………………………………………………………………….35
2-21-1- روش هاي ايجاد ارتباطات موثر مديريت بر مبناي هدف و نتيجه …………………………………………..35
بخش دهم: مشاركت……………………………………………………………………………………………………………………….36
2-22- مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………36
2-23- مفهوم مشاركت …………………………………………………………………………………………………………………..36
2-23-1- مباني فكري مشاركت……………………………………………………………………………………………………….38
2-23-2- سبكهاي مختلف مديريتي………………………………………………………………………………………………..38
2-23-3- نظام مديريت مشاركتي……………………………………………………………………………………………………..43
2-23-4- اهداف نظام مديريت مشاركتي…………………………………………………………………………………………..43
2-23-4-1- كاهش ضايعات و بهبود كيفيت از طريق………………………………………………………………………….43
2-23-4-2- تعارض شغلي………………………………………………………………………………………………………………44
2-23-4-3- مسئوليت……………………………………………………………………………………………………………………..44
2-23-4-4- روابط با مافوق…………………………………………………………………………………………………………….45
2-23-4-5- روابط با زيردستان…………………………………………………………………………………………………………45
2-23-4-6- روابط با همكاران…………………………………………………………………………………………………………45
2-23-4-7- عدم امنيت شغلي………………………………………………………………………………………………………….45
2-23-5- انواع مشاركت…………………………………………………………………………………………………………………46
2-23-6- پيششرطهاي لازم براي مشاركت كاركنان………………………………………………………………………….46
2-23-7- فوائد مشاركت كاركنان……………………………………………………………………………………………………..47
2-23-8- مزاياي مشاركت………………………………………………………………………………………………………………48
2-23-9- برنامههاي مشاركت در سازمان……………………………………………………………………………………………49
2-23-10- رابطه برنامههاي مشاركت كارمندي و تئوري هاي انگيزشي…………………………………………………52
2-23-11- موانع مشاركت………………………………………………………………………………………………………………52
2-23-12- نظام پيشنهادات………………………………………………………………………………………………………………54
2-23-13- اهداف اجرائي نظام پيشنهادها………………………………………………………………………………………….55
2-23-14- اركان تشكيلاتي و اجرايي نظام پيشنهادات………………………………………………………………………..56
2-23-15- شرايط ارائه پيشنهاد………………………………………………………………………………………………………..57
2-23-16- گروههاي مشاركت كاركنان و تيمهاي كاري………………………………………………………………………58
2-23-17- تيمهاي كاري………………………………………………………………………………………………………………..59
بخش يازدهم: پيشينه تحقيق………………………………………………………………………………………………………………61
2-24- تحقیقات انجام گرفته……………………………………………………………………………………………………………61
بخش دوازدهم: پيشينه سازمان………………………………………………………………………………………………………….64
2-25- پيشينه سازمان………………………………………………………………………………………………………………………64
فصل سوم : روش اجرای تحقیق
3-1- مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………67
3-2- روش تحقيق………………………………………………………………………………………………………………………….67
3-3- جامعه آماري………………………………………………………………………………………………………………………….70
3-4- روش نمونه گيري …………………………………………………………………………………………………………………70
3-5- حجم نمونه…………………………………………………………………………………………………………………………….72
3-6-ابزار اندازه گیری……………………………………………………………………………………………………………………..72
3-7- روش هاي آماری…………………………………………………………………………………………………………………..72
فصل چهارم : تجزيه و تحليل و بیان نتایج حاصل از تحقیق
4-1- مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………74
فصل پنجم : بحث و تفسیر و نتیجه گیری و جمع بندی
5-1- مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………….84
5-2-بحث………………………………………………………………………………………………………………………………………84
5-3- نتيجهگيري……………………………………………………………………………………………………………………………..86
5-4- محدودیت های تحقیق…………………………………………………………………………………………………………….88
5-5-پیشنهادات……………………………………………………………………………………………………………………………….88
5-5-1- پیشنهادات کاربردی…………………………………………………………………………………………………………….88
5-5-2-پیشنهادات پژوهشی…………………………………………………………………………………………………………….89
منابع
منابع فارسی……………………………………………………………………………………………………………………………………91
منابع غیر فارسی………………………………………………………………………………………………………………………………94
پیوست
چکیده انگلیسی ………………………………………………………………………………………………………………………………98
فهرست جداول
عنوان صفحه
جدول4-1- جدول اولویت 10 -1 مهمترین موانع اجرایی شدن مدیریت مبتنی بر هدف………………………..75
جدول4-2- جدول اولویت 20-11 مهمترین موانع اجرایی شدن مدیریت مبتنی بر هدف………………………..76
جدول4-3- جدول اولویت 30-21 مهمترین موانع اجرایی شدن مدیریت مبتنی بر هدف…………………………76
جدول4-4- جدول اولویت 40-31 مهمترین موانع اجرایی شدن مدیریت مبتنی بر هدف………………………….77
جدول4-5- جدول جدول اولویت 53-41 مهمترین موانع اجرایی شدن مدیریت مبتنی بر هدف………………..78
جدول4-6- جدول اولویت 10-1 مهمترین راهبردهای اجرایی شدن مدیریت مبتنی بر هدف…………………….79
جدول4-7- جدول اولویت 20-11 مهمترین موانع اجرایی شدن مدیریت مبتنی بر هدف………………………….80
جدول4-8- جدول اولویت 30-21 مهمترین موانع اجرایی شدن مدیریت مبتنی بر هدف………………………….80
جدول4-9- جدول
