
………………………………………………………….8
سوالات تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………9
فرضیات تحقيق………………………………………………………………………………………………………………………10
تعريف عملياتي واژه ها…………………………………………………………………………………………………………..10
روش كلي تحقيق……………………………………………………………………………………………………………………12
قلمرو تحقيق………………………………………………………………………………………………………………………….13
ساختار تحقيق………………………………………………………………………………………………………………………..14
فصل دوم :مبانی نظری وپیشینه تحقیق
2-1)مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………..16
2-2) شواهد تجربي انواع مالكيت بانك هاي تجاري……………………………………………………………………………18
2-3) مفهوم اندازه گيري و ارزيابي عملكرد. ……………………………………………………………………………………..20
2-4) طبقه بندي معيارهاي اندازه گيري عملكرد………………………………………………………………………………….21
2-5) تحول در نظريه اندازه گيري و ارزيابي عملكرد…………………………………………………………………………..22
2-6) عملكرد ايده آل………………………………………………………………………………………………………………………24
2-7) تجزيه و تحليل پوششي داده ها………………………………………………………………………………………………..25
2-7-1) طراحي مدل تجزيه و تحليل پوشش داده ها…………………………………………………………………………..25
2-7-2) مقايسه DEA با ساير روش هاي تحليلي……………………………………………………………………………….26
2-7-3) بهبودهاي DEA………………………………………………………………………………………………………………….28
2-8) عملكرد در صنعت بانكداري……………………………………………………………………………………………………29
2-8-1) ماهيت داده و ستانده در صنعت بانكداري………………………………………………………………………………29
2-8-2) نگرش واسطه اي ………………………………………………………………………………………………………………31
2-8-3) نگرش توليدي…………………………………………………………………………………………………………………..32
2-8-4) نگرش هزينه استعمال شده…………………………………………………………………………………………………..32
2-8-5) نگرش ارزش افزوده……………………………………………………………………………………………………………32
2-8-6) نگرش مديريت ريسك……………………………………………………………………………………………………….33
2-9) پیشینه مطالعات انجام شده…………………………………………………………………………………………………………..33
2-9-1) مطالعات انجام شده در داخل كشور……………………………………………………………………………………..33
2-9-2) مطالعات انجام شده در خارج از كشور…………………………………………………………………………………37
2-9-3) جمع بندي ادبيات تحقيق……………………………………………………………………………………………………46
فصل سوم:روش تحقیق
3-1) مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………… 53
3-2) روش کلی تحقيق………………………………………………………………………………………………………………………54
3-3 ) تعريف جامعه آماري…………………………………………………………………………………………………………………55
3-4) حجم نمونه و كفايت آن……………………………………………………………………………………………………………..55
3-5) روش نمونه گيري………………………………………………………………………………………………………………………56
3-6) روش هاي گرد آوری داده ها………………………………………………………………………………………………………56
3-7) ابزار گردآوري داده ها…………………………………………………………………………………………………………………57
3-8) پايايي و اعتبار ابزار تحقيق…………………………………………………………………………………………………………..57
3-9)روش هاي تجزيه و تحليل داده ها………………………………………………………………………………………………. 57
فصل چهارم:یافته های تحقیق
4-1) مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………… 64
4-2)توصیف جامعه آماری………………………………………………………………………………………………………………….65
4-3) توصيف يافته ها…………………………………………………………………………………………………………………………68
4-4) ارزيابي كارايي شعب بانكي…………………………………………………………………………………………………………79
4-5)تعيين عوامل موثر بر كارايي شعب…………………………………………………………………………………………………86
4-6)تاثير كارايي مالي بر جذب سپرده هاي مورد انتظار…………………………………………………………………………..90
4-7)جمع بندي………………………………………………………………………………………………………………………………….97
فصل پنجم: تلخیص،نتیجه گیری و پیشنهادهای تحقیق
5-1)مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………103
5-2)خلاصه یافته ها…………………………………………………………………………………………………………………………104
5-3) نتیجه گیری……………………………………………………………………………………………………………………………..109
5-4) پیشنهادهاي تحقيق……………………………………………………………………………………………………………………115
5-5) محدودیتهاي تحقیق………………………………………………………………………………………………………………….117
منابع و مأخذ……………………………………………………………………………………………………………………………………119
فهرست جداول
عنوان صفحه
جدول (2-1) تحقيقات داخلي و خارجي انجام شده……………………………………………………………………………….47
جدول( 4-1 ) توزیع جامعهآماری………………………………………………………………………………………………………………66
جدول (4-2 ) توصیف متغیرها………………………………………………………………………………………………………………..69
جدول( 4-3 ) تببین نهادهها و ستاندهها…………………………………………………………………………………………………69
جدول( 4-4 ) توصیف یافته های تحقیق……………………………………………………………………………………………….75
جدول( 4-5 ) ارزیابیکارایی به روش تحلیلپوششیدادهها……………………………………………………………………………….80
جدول( 4-6 ) رتبه بندی شعب بر مبنای کارآیی رتبه ای…………………………………………………………………………84
جدول( 4-7 ) توزیع فراوانی گروه های مرجع……………………………………………………………………………………….87
جدول( 4-8 ) عوامل ناکارآمدی شعب………………………………………………………………………………………………….88
جدول( 4-9 ) برآورد پارامترهای تابع سپرده ها……………………………………………………………………………………..91
جدول (4-10 ) اعتبار سنجی رابطه برآوردی………………………………………………………………………………………….92
جدول ( 4-11 ) جذب سپرده مورد انتظار هر شعبه به میلیون ریال…………………………………………………………..93
جدول( 4-12 ) تاثیر کارآیی مالی بر جذب سپرده های مورد انتظار…………………………………………………………..96
فهرست نمودارها
عنوان صفحه
