
ه به جدول6-4- نتایج تحلیل کوواریانس تک متغیری بین دو گروه بر روی نمرات تعدیل شدۀ متغیر اضطراب با F_((1,27) )=24.97 و سطح معناداری 001/0 تفاوت معناداری را بین دو گروه با 99 در صد اطمینان نشان می دهد. (P<0.01).
میانگین تعدیل شدۀ این متغیر در گروه آزمایش 67/64 و در گروه کنترل 66/89بود که گروه آزمایش بهتر از گروه کنترل عمل کرده است. نتیجه گرفته می شود آموزش مؤلفه های تربیت جنسی در کاهش اضطراب دختران پایۀ پنجم و ششم مؤثر بوده است.
فرضیه های فرعی
فرضیۀ اول: آموزش مولفه های تربیت جنسی به مادران بر اضطراب صفت ( پنهان ) دختران پایه پنجم و ششم موثر است
جدول7-4- آزمون F لوین برای بررسی مفروضه یکسانی واریانس ها در متغیر اضطراب پنهان
