
ت ها………………………………………………………………………………………………………………………………………………
131
جدول هاي تحقيق
جدول1-1) متغیرهای تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………
9
جدول 2-1) انواع تغییرات سازمانی…………………………………………………………………………………………………………….
18
جدول3-1) تشریح پرسش نامه……………………………………………………………………………………………………………………
64
جدول 3-2) جامعه آماری تحقیق……………………………………………………………………………………………………………….
62
جدول 3-3 مقادیر آلفای کرونباخ ……………………………………………………………………………………………………………….
66
جدول 4-1 توزیع فراوانی و درصد پاسخگویان بر حسب جنسیت آنها…………………………………………………………….
72
جدول 4-2 توزیع فراوانی و درصد پاسخگویان بر حسب سن آنها…………………………………………………………………
73
جدول 4-3 توزیع فراوانی و درصد پاسخگویان بر حسب تحصیلات آنها………………………………………………………..
74
جدول 4-4 توزیع فراوانی و درصد پاسخگویان بر حسب نوع استخدام آنها……………………………………………………..
74
جدول 4-5 توزیع فراوانی و درصد پاسخگویان بر حسب سابقه خدمت آنها…………………………………………………….
75
جدول 4-6 نتایج آزمون کلموگروف ـ اسمیرنوف جهت بررسی پیروی داده ها از توزیع نرمال………………………….
76
جدول 4-7 نتایج آزمون KMO-Bartlett در بعد مشتری…………………………………………………………………………….
78
جدول 4-8 کل واریانس تبیین شده عامل مکنون مشتری……………………………………………………………………………
79
جدول 4-9 ماتريس همبستگي باز توليد شده بر مبناي بارهاي عاملی……………………………………………………………….
80
جدول 4-10 شاخصهاي برازش مدل اندازه گیری بعد مشتری………………………………………………………………………
81
جدول 4-11 نتایج آزمون KMO-Bartlett عامل مکنون تکنولوژی…………………………………………………………….
82
جدول 4-12 کل واریانس تبیین شده عامل مکنون تکنولوژی ………………………………………………………………………..
82
جدول 4-13 ماتريس همبستگي باز توليد شده بر مبناي بارهاي عاملی…………………………………………………………….
83
جدول 4-13 ماتريس همبستگي باز توليد شده بر مبناي بارهاي عاملی…………………………………………………………….
83
جدول 4-14 شاخصهاي برازش مدل اندازه گیری تکنولوژی………………………………………………………………………..
84
جدول 4-15 نتایج آزمون KMO-Bartlett عامل مکنون ساختار سازمانی……………………………………………………
85
جدول 4-16 کل واریانس تبیین شده عامل مکنون ساختار سازمانی…………………………………………………………………
85
جدول 4-17 ماتريس همبستگي باز توليد شده بر مبناي بارهاي عاملی…………………………………………………………..
86
جدول 4-18 شاخصهاي برازش مدل اندازه گیری ساختار سازمانی ……………………………………………………………
88
جدول 4-19 نتایج آزمون KMO-Bartlett عامل مکنون نیروی انسانی……………………………………………………
89
جدول 4-20 کل واریانس تبیین شده عامل مکنون نیروی انسانی……………………………………………………………….
89
جدول 4-21 ماتريس همبستگي باز توليد شده بر مبناي بارهاي عاملی…………………………………………………………….
90
جدول 4-22 شاخصهاي برازش مدل اندازه گیری نیروی ا نسانی………………………………………………………………….
91
جدول 4-23 نتایج آزمون KMO-Bartlett عامل مکنون محیط داخلی……………………………………………………
92
جدول 4-24 کل واریانس تبیین شده عامل مکنون محیط داخلی ………………………………………………………………….
92
جدول 4-25 ماتريس همبستگي باز توليد شده بر مبناي بارهاي عاملی…………………………………………………………
93
جدول 4-26 شاخصهاي برازش مدل اندازه گیری محیط داخلی …………………………………………………………………..
93
جدول 4-27 نتایج آزمون KMO-Bartlett عامل مکنون محیط میانی………………………………………………………….
94
جدول 4-28 کل واریانس تبیین شده عامل مکنون محیط میانی………………………………………………………………………
94
جدول 4-29 ماتريس همبستگي باز توليد شده بر مبناي بارهاي عاملی…………………………………………………………….
95
جدول 4-30 شاخصهاي برازش مدل اندازه گیری محیط میانی…………………………………………………………………….
96
جدول 4-31 نتایج آزمون KMO-Bartlett عامل مکنون محیط خارجی………………………………………………………
96
جدول 4-32 کل واریانس تبیین شده عامل مکنون محیط خارجی……………………………………………………………………
97
جدول 4-33 ماتريس همبستگي باز توليد شده بر مبناي بارهاي عاملی…………………………………………………………….
97
جدول 4-34 شاخصهاي برازش مدل اندازه گیری محیط خارجی………………………………………………………………..
99
جدول 4-35 نتایج آزمون KMO-Bartlett عامل مکنون نگرش نسبت به تغییر و تحول ……………………………….
100
جدول 4-36 کل واریانس تبیین شده عامل مکنون نگرش نسبت به تغییر و تحول……………………………………………..
100
جدول 4-33 ماتريس همبستگي باز توليد شده بر مبناي بارهاي عاملی…………………………………………………………..
101
جدول 4-34 شاخصهاي برازش مدل اندازه گیری نگرش نسبت به تغییر و تحول …………………………………………
102
جدول 4-35 نتایج آزمون KMO-Bartlett……………………………………………………………………………………………..
103
جدول 4-36 کل واریانس تبیین شده عامل مکنون تمایل به استفاده…………………………………………………………….
103
جدول 4-37 ماتريس همبستگي باز توليد شده بر مبناي بارهاي عاملی…………………………………………………………
104
جدول 4-38 ) شاخصهاي برازش مدل اندازه گیری تمایل به استفاده ……………………………………………………………
105
جدول 4-39 نتایج آزمون KMO-Bartlett……………………………………………………………………………………………..
105
جدول 4-40 کل واریانس تبیین شده عامل مکنون بازنگری در قوانین و مقررات………………………………………………
106
جدول 4-41 ماتريس همبستگي باز توليد شده بر مبناي بارهاي عاملی…………………………………………………………….
106
جدول 4-42 ) شاخصهاي برازش مدل اندازه گیری بازنگری در قوانین و مقررات……………………………………….
108
جدول 4-43 نتایج آزمون KMO-Bartlett……………………………………………………………………………………………..
108
جدول 4-44 کل واریانس تبیین شده عامل مکنون آموزش همگانی…………………………………………………………………
109
جدول 4-45 ماتريس همبستگي باز توليد شده بر مبناي بارهاي عاملی……………………………………………………………
109
جدول 4-46 ) شاخصهاي برازش مدل اندازه گیری آموزش همگانی…………………………………………………………….
111
جدول 4-47 شاخصهاي برازش مدل معادلات ساختاری……………………………………………………………………………..
112
جدول 4-48 بررسی فرضیات پژوهش با استفاده از مدل معادلات ساختاری………………………………………………….
112
جدول4-49 ماتریس همبستگی بین متغیرهای مستقل با متغیر وابسته تحول در بانکداری الکترونیکی…………………..
113
جدول 4-50 تحلیل رگرسیون چند متغیره برای متغیر وابسته تحول در بانکداری الکترونیکی و متغیرهای مستقل.
114
اشکال تحقيق
نگاره شماره 1-1)مدل مفهومی تحقیق………………………………………………………………………………………………………….
9
شکل 2-1) : انواع تغییر از دیدگاه بالاگان و هیلی…………………………………………………………………………………………
18
شکل 2-2) : انواع تحول سازمانی از دیدگاه نادلر و توشمن…………………………………………………………………………..
18
شکل2-3) مراحل فرایند تحول………………………………………………………………………………………………………………….
20
شکل2-4) بازیگران تغییر و رفتار آنان…………………………………………………………………………………………………………
28
شکل2-5) تعیین کننده بودن استراتژی در تعیین ساختار سازمان………………………………………………………………….
40
شکل2-18) مدل جامع فرایند تحول……………………………………………………………………………………………………..
45
شکل 4-1) مدل اندازه گیری متغیر بعد مشتری در حالت تخمین استاندارد……………………………………………………..
80
شکل 4-2) مدل اندازه گیری متغیر بعد تکنولوژی در حالت تخمین استاندارد…………………………………………………
84
شکل 4-3) مدل اندازه گیری متغیر بعد ساختار سازمانی در حالت تخمین استاندارد………………………………………….
88
شکل 4- 4) مدل اندازه گیری متغیر بعد نیروی انسانی در حالت تخمین
