
……………………………………………………………….
108
سوالهای اصلی ……………………………………………………………………………………..
108
4-3-1. آیا بین خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزان دوره اول متوسطه دخترانه هوشمند و عادی ناحیه 2 آموزش و پرورش کرمان در سال تحصیلی 94-93 تفاوت وجود دارد؟ ………………………………………….
108
4-3-2. آیا بین انگیزه تحصیلی دانشآموزان دوره اول متوسطه دخترانه هوشمند و عادی ناحیه 2 آموزش و پرورش کرمان در سال تحصیلی 94-93 تفاوت وجود دارد؟ ………………………………………………………………
110
4-3-3. آیا بین پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دوره اول متوسطه دخترانه هوشمند و عادی ناحیه 2 آموزش و پرورش کرمان در سال تحصیلی 94-93 تفاوت وجود دارد؟ ………………………………………………………………
112
سوالهای فرعی ……………………………………………………………………………
114
4-3-4. آیا بین انگیزه تحصیلی درونی دانشآموزان دوره اول متوسطه دخترانه هوشمند و عادی ناحیه 2 آموزش و پرورش کرمان در سال تحصیلی 94-93 تفاوت وجود دارد؟ ………………………………………………………………
114
4-3-5. آیا بین انگیزه تحصیلی بیرونی دانشآموزان دوره اول متوسطه دخترانه هوشمند و عادی ناحیه 2 آموزش و پرورش کرمان در سال تحصیلی 94-93 تفاوت وجود دارد؟ ………………………………………………………………
116
4-3-6. آیا بین پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دوره اول متوسطه ناحیه 2 آموزش و پرورش کرمان در سال تحصیلی 94-93 با توجه به نوع مدرسه و سطوح خودکارآمدی تحصیلی (پایین، متوسط، بالا) تفاوت وجود دارد؟ ………………………………………………………………………………………
118
4-3-7. آیا بین پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دوره اول متوسطه دخترانه ناحیه 2 آموزش و پرورش کرمان در سال تحصیلی 94-93 با توجه به نوع مدرسه و سطوح انگیزه تحصیلی (پایین، متوسط، بالا) تفاوت وجود دارد؟ ………………………………………………………………………………………
120
4-3-8. آیا بین پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دوره اول متوسطه دخترانه ناحیه 2 آموزش و پرورش کرمان در سال تحصیلی 94-93 با توجه به نوع مدرسه و سطوح انگیزه تحصیلی درونی (پایین، متوسط، بالا) تفاوت وجود دارد؟ ……………………………………………………………………………..
122
4-3-9. آیا بین پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دوره اول متوسطه دخترانه ناحیه 2 آموزش و پرورش کرمان در سال تحصیلی 94-93 با توجه به نوع مدرسه و سطوح انگیزه تحصیلی بیرونی (پایین، متوسط، بالا) تفاوت وجود دارد؟ ………………………………………………………………………………
124
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
مقدمه ………………………………………………………………………………………………….
127
5-1. بحث و نتیجه گیری …………………………………………………………………….
128
5-2. نتیجه گیری ………………………………………………………………………………..
139
5-3. پیشنهادها ……………………………………………………………………………………..
141
5-4. پیشنهاد به سایر پژوهشگران …………………………………………………………..
141
5-5. توصیه ها ……………………………………………………………………………………..
142
5-6. محدودیتها ……………………………………………………………………………….
143
فهرست منابع
منابع فارسی …………………………………………………………………………………………
145
منابع انگلیسی ………………………………………………………………………………………
153
پیوست ها
پیوست الف: پرسشنامه خودکارآمدی
پیوست ب: پرسشنامه انگیزه تحصیلی
فهرست جداول
عنوان ………………………………………………………………………………
صفحه
جدول 2-1. خلاصه تحقیقات انجام شده درداخل کشور ……………………………….
74
جدول 2-2 . خلاصه تحقیقات انجام شده در خارج کشور ……………………………..
78
جدول 4-1. توزیع فراوانی نسبی نمونه های مورد مطالعه بر حسب نوع مدرسه …
93
جدول4-2.شاخص های توصیفی مربوط به متغیر سن در مدارس عادی و هوشمند
94
جدول 4-3. توزیع فراوانی نسبی نمونه های مورد مطالعه بر حسب شغل پدر …..
95
جدول4-4. توزیع فراوانی نسبی نمونه های مورد مطالعه بر حسب شغل مادر ….
96
جدول 4-5. توزیع فراوانی نسبی نمونه های مورد مطالعه بر حسب تحصیلات پدر
97
جدول 4-6. توزیع فراوانی نسبی نمونه های مورد مطالعه بر حسب تحصیلات مادر
98
جدول 4-7. شاخص های توصیفی مربوط به خودکارآمدی تحصیلی به تفکیک نوع مدرسه ……………………………………………………………………………
99
جدول 4-8.. توزیع فراوانی نسبی نمونه ها بر حسب سطح خودکارآمدی تحصیلی
99
جدول4-9. شاخص های توصیفی مربوط به متغیر انگیزه تحصیلی به تفکیک نوع مدرسه …………………………………………………………………………………
100
جدول4-10. توزیع فراوانی نسبی نمونه ها بر حسب سطح انگیزه تحصیلی …..
100
جدول 4-11. شاخص های توصیفی مربوط به متغیر انگیزه تحصیلی درونی به تفکیک نوع مدرسه ………………………………………………………………
101
جدول4-12. توزیع فراوانی نسبی نمونه های آزمودنی بر حسب سطح انگیزه تحصیلی درونی …………………………………………………………………….
101
جدول 4-13. شاخص های توصیفی مربوط به متغیر انگیزه تحصیلی بیرونی به تفکیک نوع مدرسه ……………………………………………………………..
102
جدول4-14. توزیع فراوانی نسبی نمونه ها بر حسب سطح انگیزه تحصیلی بیرونی
102
جدول4-15. شاخص های توصیفی مربوط به متغیر پیشرفت تحصیلی به تفکیک نوع مدرسه ……………………………………………………………………………
103
جدول4-16. توزیع فراوانی نسبی نمونه های مورد مطالعه بر حسب سطح پیشرفت تحصیلی ………………………………………………………………………………
103
جدول 4-17. مقایسه میانگین پیشرفت تحصیلی نمونه ها بر حسب سطوح خودکارآمدی تحصیلی …………………………………………………………..
104
جدول 4-18. مقایسه میانگین پیشرفت تحصیلی نمونه های مورد مطالعه بر حسب سطوح انگیزه تحصیلی …………………………………………………………….
105
جدول4-19. مقایسه میانگین پیشرفت تحصیلی نمونه های مورد مطالعه بر حسب سطوح انگیزه تحصیلی درونی ………………………………………………….
106
جدول4-20. مقایسه میانگین پیشرفت تحصیلی نمونه های مورد مطالعه بر حسب سطوح انگیزه تحصیلی بیرونی ………………………………………………..
107
جدول 4-21. نتایج آزمون تی دو گروه مستقل مقایسهی خودکارآمدی تحصیلی در مدارس هوشمند و عادی …………………………………………………….
108
جدول 4-22. نتایج آزمون تی دو گروه مستقل مقایسهی انگیزه تحصیلی در مدارس هوشمند و عادی …………………………………………………………
110
جدول4-23. نتایج آزمون تی دو گروه مستقل مقایسهی پیشرفت تحصیلی در مدارس هوشمند و عادی ……………………………………………………….
112
جدول 4-24. نتایج آزمون تی دو گروه مستقل مقایسهی انگیزه تحصیلی درونی در مدارس هوشمند و عادی ……………………………………………………….
114
جدول 4-25. نتایج آزمون تی دو گروه مستقل مقایسهی انگیزه تحصیلی بیرونی در مدارس هوشمند و عادی ………………………………………………………..
116
جدول 4-26. تحلیل واریانس میانگین پیشرفت تحصیلی برحسب نوع مدرسه و خودکارآمدی تحصیلی …………………………………………………………
118
جدول 4-27. تحلیل واریانس میانگین پیشرفت تحصیلی برحسب نوع مدرسه و انگیزه تحصیلی ……………………………………………………………………
120
جدول 4-28. تحلیل واریانس میانگین پیشرفت تحصیلی برحسب نوع مدرسه و انگیزه تحصیلی درونی …………………………………………………………..
122
جدول 4-29. تحلیل واریانس میانگین پیشرفت تحصیلی برحسبنوع مدرسه و انگیزه تحصیلی بیرونی ……………………………………………………………………
124
فهرست نمودارها
عنوان ……………………………………………………………………………..
صفحه
نمودار 4-1. نمودارستونی مقایسه سن نمونه ها در مدارس هوشمند و عادی …..
94
نمودار4-2. نمودارستونی مقایسه شغل پدر نمونه ها در مدارس هوشمند و عادی
95
نمودار4-3. نمودارستونی مقایسه شغل مادرنمونه ها در مدارس هوشمند و عادی
96
نمودار4-4. نمودارستونی مقایسه تحصیلات پدر نمونه های مورد مطالعه در مدارس هوشمند و عادی ……………………………………………………….
97
نمودار4-5. نمودارستونی مقایسه تحصیلات مادر نمونههای مورد مطالعه در مدارس هوشمند و عادی ……………………………………………………….
98
نمودار4-6. مقایسه میانگین خودکارآمدی تحصیلی افراد مورد مطالعه در مدارس هوشمند و عادی ………………………………………………………………….
109
نمودار4-7. نمودار مقایسه میانگین انگیزه تحصیلی افراد مورد مطالعه در مدارس هوشمند و عادی ………………………………………………………………….
11
نمودار4-8. نمودار مقایسه میانگین پیشرفت تحصیلی (معدل) افراد مورد مطالعه در مدارس هوشمند و عادی …………………………………………………
113
نمودار4-9. نمودار مقایسه میانگین انگیزه تحصیلی درونی افراد مورد مطالعه در مدارس هوشمند و عادی ………………………………………………………
115
نمودار4-10. نمودار مقایسه میانگین انگیزه تحصیلی بیرونی افراد مورد مطالعه در مدارس هوشمند و عادی ……………………………………………………….
117
نمودار4-11. نمودار مقایسه میانگین پیشرفت تحصیلی نمونه های مورد مطالعه بر حسب سطوح خودکارآمدی تحصیلی در مدارس هوشمند و عادی
119
نمودار 4-12. نمودار مقایسه میانگین پیشرفت تحصیلی نمونه های مورد مطالعه بر حسب سطح انگیزه تحصیلی در مدارس هوشمند و عادی ………..
121
نمودار4-13. نمودار مقایسه میانگین پیشرفت تحصیلی نمونه های مورد مطالعه بر حسب سطح انگیزه تحصیلی درونی در مدارس هوشمند و عادی
123
نمودار4-14. نمودار مقایسه میانگین پیشرفت
