پایان نامه با واژگان کلیدی انتخاب عاقلانه، تلفن همراه

دانلود پایان نامه ارشد

Dissertations and Theses database. (UMI No. 3364083)
137. Veenstra, C. P., Dey, E. L. & Herrin, G. D. (2009, Winter). A Model for Freshman Engineering Retention. Advances in Engineering Education, 1-34
138. Verduin, J. R., & Clark, T. A. (1991). Distance education: The foundations of effective practice. San Francisco: JosseyBass.
139. Waschull, S. B. (2001). The online delivery of psychology courses: Attrition, performance, and evaluation. Computers in Teaching, 28(2), 143-147.
140. Watkins, R., Leigh, D., & Triner, D. (2004). Assessing readiness for e-learning. Performance Improvement Quarterly, 17(4), 66-79.
141. Welsh,J,B.(2007). Identifying Factors that predict student success in community college online distance learning course Unpublished doctoral dissertation. Retrieved February 3, 2011 from: http://www.sageperformance.com/drjeffallen/Dissertation-Example/JohnelleWelch.pdf
142. Willging,P,A.,& Johnson,S,D.(2004).Factors that influence students decision to drop out of online courses. JALN,8(4)
143. Witten,I&Frank,E.(2005).Data Mining Practical Machine Learning Tools and Techniques, Morgan Kaufmann
144. Wojciechowski, A., & Palmer, L. (2005). Individual student characteristics: Can any be predictors of success in online classes? Online Journal of Distance Learning Administration, 8(2), 13-28.
145. Wongkhamdi,T.,&Seresangtakul,P.(2010). A Comparison of Classical Discriminant Analysis and Artificial Neural Networks in Predicting Student Graduation Outcomes. In Proceedings of the Second International Conference on Knowledge and Smart Technologies. 24-25, July,2010. Chonburi:Thailand (pp. 29-34). Retrieved February 3, 2011 from: http://kst.buu.ac.th/proceedings/KST2010/docs/en06.pdf
146. Xenos , M., Pierrakeas, C., & Pintelas, P. (2002).A survey on student dropout rates and dropout causes concerning the students in the course of informatics of the Hellenic Open University. Computers & Education, 39(4), 361-377, 2002
147. Yathongchai,W., Yathongchai,C., Kerdprasop,K& Kerdprasop,N.(2012). factor analysis with data mining technique in higher educational student drop out. In Proceedings of the 11th WSEAS International Conference on Education and Educational Technology (EDU ’12)
148. Yu, C. H., DiGangi, S., Jannasch-Pennell, A., & Kaprolet, C. (2010). A data mining approach for identifying predictors of student retention from sophomore to junior year. Journal of Data Science, 8,pp 307-325.
149. Yukselturk, E. & Bulut, S. (2007). Predictors for student success in an online course. Educational Technology & Society, 10(2), 71-83.
150. Yukselturk,E & Inan, F,A.(2006) Examining the Factors Affecting Student Dropout in an Online Certificate Program. Turkish Online Journal of Distance Education. 7(3)
151. Zimmerman, B. J. (2008). Investigating self-regulation and motivation: Historical background, methodological developments, and future prospects. American Educational Research Journal, 45, 166-183.
152. Zimmerman, B.J. (2002). Becoming a self-regulated learner: An overview. Theory into Practice, 41(2), 64-70.

پيوست ها
پيوست 1: پرسشنامه تحقيقاتي

به نام خدا

دانشجوي گرامي پرسشنامه پيش رو در صدد شناسايي علل موفقيت و عدم موفقيت دانشجو در تحصيل الکترونيکي است. دقت و صداقت شما کمک شاياني بر بالا بردن احتمال موفقيت دانشجويان در آموزش الکترونيکي خواهد نمود.
قسمت اول : مشخصات دانشجو:
1. شماره دانشجويي: ………………………………….
2. جنسيت: مذکر( مؤنث(
3. ساکن : تهران (شهرستانهاي تهران(ساير شهرستانها (
4. شاغل : بلي (خير(
5. متوسط ساعات کار در هفته (در صورت شاغل بودن): اداري (44 ساعت در هفته) (پاره وقت (کمتر از 44 ساعت) (
6. سن زمان ورود: ……
7. وضعيت تأهل: مجرد(متأهل(
8. تعداد فرزند (در صورت تأهل): بدون فرزند(يک فرزند( دو فرزند (بيشتر از دو فرزند(
9. وضعيت اشتغال مادر(در صورت مجرد بودن): شاغل (خانه دار(
10. رشته تحصيلي: مهندسي صنايع(مهندسيIT (ارشد ICT (ارشد مديريت اجرايي(ارشد شيمي(
11. وضعيت دسترسي به اينترنت در منزل. الف)dial up (ب) ADSL (ج) وايمکس(
12. سرعت اينترنت: 56kb و کمتر( 64kb ( 128kb ( 256kb ( 512kb و بيشتر(
13. لپتاپ شخصي: دارم (ندارم(
14. از قابليتهاي تلفن همراه خود براي مطالعه محتواي درسي استفاده مي‌کنيد: بله( خير(
15. تأمين‌کننده هزينه تحصيل : خودم (خانواده (کارفرما (ساير افراد(
16. از نظر وضعيت اقتصادي خود را در کدام طبقه شهرستان خود قرار ميدهيد؟ متوسط به پايين(طبقه متوسط(طبقه بالا(
17. معدل ديپلم:0-9 ( 10 تا 11(12تا13(14 تا 15 ( 16-20(بنويسيد:……….
18. معدل کارشناسي(براي دانشجويان ارشد): زير 10( 10 تا 12(12تا14(14 تا 17 ( 17 به بالا (بنويسيد:……….
19. معدل اولين ترم دانشجويي در سيستم الکترونيکي : زير 10( 10 تا 12(12تا14(14 تا 17 ( 17 به بالا (بنويسيد:……..
20. معدل کل تا کنون: زير 10( 10 تا 12(12تا14(14 تا 17 ( 17 به بالا ( بنويسيد:……….
21. سابقه افتادن دروس داريد: بله (خير (
22. سابقه مشروطي در آموزش الکترونيکي: ندارم (يک ترم(دو ترم(سه ترم (

ميزان توافق خود را با جملات زير از کاملاً مخالف تا کاملاً موافق علامت بزنيد
کاملاً مخالف…………………………………………….کاملاًموافق
1. فکر ميکنم ادامه تحصيل به روش الکترونيکي انتخاب عاقلانه اي بود.
? ? ? ? ?
2. خواندن محتواي الکترونيکي دروس SCO) ها ) جذاب است.
? ? ? ? ?
3. شرکت در کلاسهاي مجازي فعاليتي مفيد و دوست داشتني است.
? ? ? ? ?
4. مراجعه به LMS جذاب بوده و مداوم به آن مراجعه ميکنم.
? ? ? ? ?
5. از اينکه دانشجويان دانشگاه به عنوان دانشجوي دانشکده الکترونيکي به من نگاه ميکنند احساس خوبي دارم.
? ? ? ? ?
6. فکر ميکنم بتوانم دانشجوي الکترونيکي موفقي باشم.
? ? ? ? ?
7. نسبت به مسئله اعتبار مدرک خود نگرانم.
? ? ? ? ?
8. رشتهاي که انتخاب کردهام مورد علاقهام است.
? ? ? ? ?
9. ادامه تحصيل به روش الکترونيکي با شرايط زندگي (کار و خانواده) من سازگار است.
? ? ? ? ?
10. ادامه تحصيل به روش الکترونيکي با شرايط روحي من سازگار است.
? ? ? ? ?
11. نسبت به برخورد مسئولين و کارمندان مرکز با خودم رضايت دارم.
? ? ? ? ?
12. از ميزان ارتباط و نحوه تعامل با اساتيد خود رضايت دارم.
? ? ? ? ?
13. از ميزان ارتباط و نحوه تعامل خود با ساير هم‌کلاسي‌ها رضايت دارم.
? ? ? ? ?
14. فکر ميکنم نحوه امتحان پايان ترم دروس عادلانه است.
? ? ? ? ?
15. از سرعت اينترنتي که با آن وارد سامانه دروس ميشوم رضايت دارم.
? ? ? ? ?
16. از حمايت‌هاي خانواده‌ام در امور تحصيليم رضايت دارم.
? ? ? ? ?
17. از روش تدريس اساتيد در کلاس مجازي رضايت دارم
? ? ? ? ?
18. وقتي، درسي را نميفهمم، علتش تدريس بد استاد است.
? ? ? ? ?
19. براي موفقيت در آموزش الکترونيکي خوش شانس بودن مهم‌تر از تلاش است.
? ? ? ? ?
20. کسب نمره خوب در آموزش الکترونيکي به باهوش بودن ذاتي فرد مربوط است.
? ? ? ? ?
21. نمره پايان ترم، به نحوه تصحيح برگه بر مي‌گردد تا نحوه درس خواندن من.
? ? ? ? ?
22. نرم افزارهاي جديد کامپيوتري را به راحتي ياد ميگيرم.
? ? ? ? ?
23. در کار با کامپيوتر خيلي راحت هستم.
? ? ? ? ?
24. پيچيدگي کليدها و دستورات کامپيوتري من را گيج مي‌کند.
? ? ? ? ?
25. اميدوارم شغل آيندهام حداقل کار با کامپيوتر را نياز داشته باشد.
? ? ? ? ?
26. نگرانم که نتوانم، منظور خودم را در فضاي مجازي منتقل کنم.
? ? ? ? ?
27. به راحتي در فضاي مجازي، ارتباط برقرار ميکنم.
? ? ? ? ?
28. هنگام امتحان آنقدر عصبي هستم که نميتوانم آنچه را که ياد گرفتهام به ياد بياورم.
? ? ? ? ?
29. من از امتحان دادن نميترسم.
? ? ? ? ?
30. وقتي امتحان ميدهم، احساس پريشاني و آشفتگي دارم
? ? ? ? ?
31. اين نگراني را دارم که استاد در کلاس مجازي سئوالي از من بپرسد.
? ? ? ? ?
32. هفته امتحانات استرس زيادي دارم.
? ? ? ? ?
33. سر جلسه امتحان به خود ميگويم واي چقدر بد امتحان دادم.
? ? ? ? ?
34. ترجيح ميدهم، پروژه هاي درسي را به تنهايي انجام دهم.
? ? ? ? ?
35. بيشتر مطالب درسي مطرح شده در کلاس درس را خودم به تنهايي ميفهمم.
? ? ? ? ?
36. مطمئن هستم که ميتوانم، بسياري از مطالب درسي را بفهمم.
? ? ? ? ?
37. کلاسهايي را ترجيح ميدهم، که اساتيد پروژههاي فردي ارائه ميکنند.
? ? ? ? ?
38. وقتي مطلبي را نميفهمم، حداکثر تلاش خود را ميکنم تا آن‌را خودم بفهمم.
? ? ?

پایان نامه
Previous Entries پایان نامه با واژگان کلیدی of، and، the، Education Next Entries پایان نامه با واژگان کلیدی تلفن همراه