
آماری………………………………………………………………………………………………………………………………….
62
3-4) روش نمونه گیری و تعیین حجم نمونه……………………………………………………………………………………………..
62
3-5) ابزار گردآوري دادههاو اطلاعات………………………………………………………………………………………………………
63
3-5-1)تشريح پرسشنامه………………………………………………………………………………………………………………………….
63
3-6)روش تجزيه و تحليل دادهها………………………………………………………………………………………………………………..
64
3-7)روایی و پایایی پرسش نامه…………………………………………………………………………………………………………………
65
3-8)روش ها و ابزار تجزیه و تحلیل داه ا…………………………………………………………………………………………………..
66
3-8-1)مدل معادلات ساختاری………………………………………………………………………………………………………………….
67
3-8-2)معیارهای برازش…………………………………………………………………………………………………………………………..
67
3-8-2-1) NFI……………………………………………………………………………………………………………………………………..
67
3-8-2-2) RFI………………………………………………………………………………………………………………………………………
3-8-2-3) IFI………………………………………………………………………………………………………………………………………..
3-8-2-4)CFI……………………………………………………………………………………………………………………………………….
3-8-2-5) RMR………………………………………………………………………………………………………………………………..
38-2-6) GFI…………………………………………………………………………………………………………………………………..
3-8-2-7)AGFI ……………………………………………………………………………………………………………………………..
68
68
68
68
69
69
3-8-2-8)RMSEA…………………………………………………………………………………………………………………………..
69
فصل چهارم: تجزيه وتحليل داده ها
4-1) مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………………….
71
4-1) بخش اول : آمار توصیفی……………………………………………………………………………………………………………………
72
4-2-1)ويژگيهاي جمعيت شناختي پاسخدهندگان………………………………………………………………………………………
72
4-2-1-1)جنسیت ………………………………………………………………………………………………………………………………….
72
4-2-1-2)سن…………………………………………………………………………………………………………………………………………
72
4-2-1-3)تحصیلات ………………………………………………………………………………………………………………………………
73
4-2-1-4)نوع استخدام ………………………………………………………………………………………………………………………….
74
4-2-1-5)سابقه خدمت ………………………………………………………………………………………………………………………….
75
4-3)آزمون نرمال بودن دادهها …………………………………………………………………………………………………………………..
76
4-4)استانداردسازی ابزار اندازهگيري مفاهيم تحقيق…………………………………………………………………………………….
76
4-5)تحلیل عاملی اکتشافی متغیر بعد مشتری……………………………………………………………………………………………….
77
4-5-1)تحلیل عاملی تاییدی متغیر بعد مشتری…………………………………………………………………………………………….
80
4-6)تحلیل عاملی اکتشافی بعد تکنولوژی ………………………………………………………………………………………………….
82
4-6-1)تحلیل عاملی تاییدی متغیر بعد تکنولوژی ………………………………………………………………………………………..
83
4-7)تحلیل عاملی اکتشافی بعد ساختار سازمانی ………………………………………………………………………………………….
84
4-7-1)تحلیل عاملی تاییدی متغیر بعد ساختار سازمانی ………………………………………………………………………………..
87
4-8)تحلیل عاملی اکتشافی بعد نیروی انسانی………………………………………………………………………………………………
88
4-8-1)تحلیل عاملی تاییدی متغیر بعد نیروی انسانی ……………………………………………………………………………………
90
4-9)تحلیل عاملی اکتشافی بعد محیط داخلی ………………………………………………………………………………………………
91
4-9-1)تحلیل عاملی تاییدی متغیر بعد محیط داخلی…………………………………………………………………………………….
93
4-10)تحلیل عاملی اکتشافی بعد محیط میانی ……………………………………………………………………………………………..
94
4-10-1)تحلیل عاملی تاییدی متغیر بعد محیط میانی ……………………………………………………………………………………
95
4-11)تحلیل عاملی اکتشافی بعد محیط خارجی ………………………………………………………………………………………….
96
4-11-1)تحلیل عاملی تاییدی متغیر بعد محیط خارجی…………………………………………………………………………………
99
4-12)تحلیل عاملی اکتشافی بعد نگرش نسبت به تغییر و تحول…………………………………………………………………….
100
4-12-1)تحلیل عاملی تاییدی متغیر بعد نگرش نسبت به تغییر و تحول…………………………………………………………..
102
4-13)تحلیل عاملی اکتشافی متغیر تمایل به استفاده …………………………………………………………………………………….
102
4-13-1)تحلیل عاملی تاییدی متغیر تمایل به استفاده …………………………………………………………………………………..
104
4-14)تحلیل عاملی اکتشافی متغیر بازنگری در قوانین و مقررات………………………………………………………………….
105
4-14-1)تحلیل عاملی تاییدی متغیر بازنگری در قوانین ومقررات…………………………………………………………………..
107
4-15)تحلیل عاملی اکتشافی متغیر آموزش همگانی………………………………………………………………………………………
108
4-15-1)تحلیل عاملی تاییدی متغیر آموزش همگانی ……………………………………………………………………………….
110
4-16)مدل ساختاری تحقیق (بررسی مدل اصلی تحقیق)……………………………………………………………………………….
111
4-17)مفروضات رگرسیون خطی چندگانه………………………………………………………………………………………………..
113
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادها
5-1) مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………………………………….
116
5-2) نتایج فرضیات …………………………………………………………………………………………………………………………………
117
5-3) نتیجه گیری مبتنی بر فرضیات……………………………………………………………………………………………………..
117
5-4) نتيجه گيري كلي……………………………………………………………………………………………………………………………….
121
5-5) پيشنهادها براساس فرضيات………………………………………………………………………………………………………………..
123
5-6)پیشنهادهای کاربردی…………………………………………………………………………………………………………………………..
125
5-7) محدودیت های تحقيق……………………………………………………………………………………………………………………
126
5-8) پيشنهادها براي تحقيقاتآتي………………………………………………………………………………………………………………
127
منابع و مآخذ
منابع فارسي……………………………………………………………………………………………………………………………………………..
129
منابع لاتين………………………………………………………………………………………………………………………………………………
130
پيوس
