
ه اند.
اولویت بندی گویه ها و عامل های ترجیحات مشتریان
الف- اولویت بندی عوامل
فرضیه 6:بین الویت بندی هریک از عوامل چهارگانه آمیخته بازار یابی تصمیم گیری مشتریان تفاوت قابل توجهی وجود دارد
جدول 24-4، نتايج آزمون فريدمن در خصوص اولويت بندي عوامل 4گانه ترجیحات مشتریان
رديف
عوامل
ميانگين رتبه
تعداد
خي – دو
درجه آزادي
سطح معناداري
1
مولفه 1 (ترویج )
54/2
250
406/96
3
001/0
2
مولفه 2 (قیمت)
45/2
3
مولفه 3 (مکان)
95/1
4
مولفه 4 (محصول)
06/3
– در سطح 05/
