
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 141
3-130- خيز عرشه فضايي سه لايه با آرايش مربع روي مربع جابه جا شده، در اثر بارهاي مرده ……………………………………….. 141
3-131- بيشترين مقدار خيز ناشي از بارهاي مرده در عرشه فضايي سه لايه با آرايش مربع روي مربع جابه جا شده ……….. 142
3-132- محل بيشترين مقدار خيز ناشي از بارهاي متحرک در عرشه فضايي سه لايه با آرايش مربع روي مربع جابه جا شده ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 143
3-133- خيز عرشه فضايي سه لايه با آرايش مربع روي مربع جابه جا شده در اثر بارهاي متحرک ……………………………………. 143
3-134- بيشترين مقدار خيز ناشي از بارهاي متحرک در عرشه فضايي سه لايه با آرايش مربع روي مربع جابه جا شده ….. 143
3-135- پلان عرشه پل به صورت سازه فضايي دو لايه با آرايش مربع روي مربع جابه جا شده ………………………………………….. 144
3-136- نماي عرشه پل به صورت سازه فضايي دو لايه با آرايش مربع روي مربع جابه جا شده …………………………………………. 144
3-137- محل بيشترين مقدار خيز ناشي از بارهاي مرده در عرشه فضايي دو لايه با آرايش مربع روي مربع جابه جا شده ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 144
3-138- خيز عرشه فضايي دو لايه با آرايش مربع روي مربع جابه جا شده، در اثر بارهاي مرده …………………………………………. 144
3-139- بيشترين مقدار خيز ناشي از بار مرده در عرشه فضايي دو لايه با آرايش مربع روي مربع جابه جا شده ……………….. 144
3-140- محل بيشترين مقدار خيز ناشي از بارهاي متحرک در عرشه فضايي دو لايه با آرايش مربع روي مربع جابه جا شده ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 145
3-141- خيز عرشه فضايي دو لايه با آرايش مربع روي مربع جابه جا شده، در اثر بارهاي متحرک ……………………………………. 145
3-142- بيشترين مقدار خيز ناشي از بار متحرک در عرشه فضايي دو لايه با آرايش مربع روي مربع جابه جا شده ………….. 145
3-143- تصوير سه بعدي از دياگرام نيروهاي محوري ناشي از بارهاي مرده در عرشه فضايي دو لايه با آرايش مربع روي مربع جابه جا شده ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 146
3-144- نمايي از دياگرام نيروهاي محوري ناشي از بارهاي مرده در عرشه فضايي دو لايه با آرايش مربع روي مربع جابه جا شده ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 146
3-145- محل بيشترين نيروي محوري ناشي از بارهاي مرده در عرشه فضايي دو لايه با آرايش مربع روي مربع جابه جا شده ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 147
3-146- دياگرام بيشترين نيروهاي محوري ناشي از بارهاي مرده در عرشه فضايي دو لايه با آرايش مربع روي مربع جابه جا شده ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 147
3-147- بيشترين مقدار دياگرام نيروهاي محوري ناشي از بارهاي مرده در عرشه فضايي دو لايه با آرايش مربع روي مربع جابه جا شده …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 147
3-148- خيز در تير I شکل با تکيه گاه در هر دو بال فوقاني و تحتاني ……………………………………………………………………………….. 149
3-149- خيز در تير I شکل با تکيه گاه در بال تحتاني …………………………………………………………………………………………………………. 149
3-150- مرز بين کشش و فشار در عرشه فضايي دو لايه با آرايش مربع روي مربع جابه جا شده ……………………………………….. 149
3-151- محل بيشترين نيروي محوري ناشي از بارهاي متحرک در عرشه فضايي دو لايه با آرايش مربع روي مربع جابه جا شده ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 150
3-152- دياگرام بيشترين نيروهاي محوري ناشي از بارهاي متحرک در عرشه فضايي دو لايه با آرايش مربع روي مربع جابه جا شده ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 150
3-153- بيشترين مقدار دياگرام نيروهاي محوري ناشي از بارهاي متحرک در عرشه فضايي دو لايه با آرايش مربع روي مربع جابه جا شده ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 150
3-154- پلان عرشه پل به صورت سازه فضايي دو لايه با آرايش مربع روي مربع جابه جا شده ………………………………………….. 151
3-155- نماي عرشه پل به صورت سازه فضايي دو لايه با آرايش مربع روي مربع جابه جا شده …………………………………………. 151
3-156- محل بيشترين مقدار خيز ناشي از بارهاي مرده در عرشه فضايي دو لايه با آرايش مربع روي مربع جابه جا شده ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 152
3-157- خيز عرشه فضايي دو لايه با آرايش مربع روي مربع جابه جا شده، در اثر بارهاي مرده …………………………………………. 152
3-158- بيشترين مقدار خيز ناشي از بار مرده در عرشه فضايي دو لايه با آرايش مربع روي مربع جابه جا شده ……………….. 152
3-159- محل بيشترين مقدار خيز ناشي از بارهاي متحرک در عرشه فضايي دو لايه با آرايش مربع روي مربع جابه جا شده ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 153
3-160- خيز عرشه فضايي دو لايه با آرايش مربع روي مربع جابه جا شده، در اثر بارهاي متحرک ……………………………………. 153
3-161- بيشترين مقدار خيز ناشي از بار متحرک در عرشه فضايي دو لايه با آرايش مربع روي مربع جابه جا شده ………….. 153
3-162- تصوير سه بعدي از دياگرام نيروهاي محوري ناشي از بارهاي مرده در عرشه فضايي دو لايه با آرايش مربع روي مربع جابه جا شده ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 154
3-163- نمايي از دياگرام نيروهاي محوري ناشي از بارهاي مرده در عرشه فضايي دو لايه با آرايش مربع روي مربع جابه جا شده ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 154
3-164- محل بيشترين نيروي محوري ناشي از بارهاي مرده در عرشه فضايي دو لايه با آرايش مربع روي مربع جابه جا شده ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 155
3-165- دياگرام بيشترين نيروهاي محوري ناشي از بارهاي مرده در عرشه فضايي دو لايه با آرايش مربع روي مربع جابه جا شده ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 155
3-166- بيشترين مقدار دياگرام نيروهاي محوري ناشي از بارهاي مرده در عرشه فضايي دو لايه با آرايش مربع روي مربع جابه جا شده ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 155
3-167- محل بيشترين نيروي محوري ناشي از بارهاي متحرک در عرشه فضايي دو لايه با آرايش مربع روي مربع جابه جا شده ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 156
3-168- دياگرام بيشترين نيروهاي محوري ناشي از بارهاي متحرک در عرشه فضايي دو لايه با آرايش مربع روي مربع جابه جا شده ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 156
3-169- بيشترين مقدار دياگرام نيروهاي محوري ناشي از بارهاي متحرک در عرشه فضايي دو لايه با آرايش مربع روي مربع جابه جا شده ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 156
3-170- خيز ناشي از اعمال بار منفرد P در وسط دهانه يک تير I شکل با تکيه گاه هاي گيردار در طرفين …………………….. 157
3-171- پلان عرشه پل به صورت سازه فضايي دو لايه با آرايش مربع روي مربع جابه جا شده ………………………………………….. 158
3-172- نماي عرشه پل به صورت سازه فضايي دو لايه با آرايش مربع روي مربع جابه جا شده …………………………………………. 158
3-173- محل بيشترين مقدار خيز ناشي از بارهاي مرده در عرشه فضايي دو لايه با آرايش مربع روي مربع جابه جا شده
