
ابعاد کاميون بر اساس آيين نامه ايران ………………………………………………………………………………………………………………………….. 54
2-3- بار معادل در آيين نامه ايران …………………………………………………………………………………………………………………………………………. 55
2-4- ابعاد يک تانک استاندارد در بارگذاري پل …………………………………………………………………………………………………………………….. 56
2-5- ابعاد و نيروهاي محور چرخ تريلي تانک بر در بارگذاري پل ………………………………………………………………………………………… 57
2-6- بارگذاري جان پناه سواره رو ………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 67
2-7- کاميون هاي استاندارد Hبر اساس آيين نامه AASHTO (1989) ………………………………………………………………………………. 72
2-8- کاميون هاي استاندارد HSبر اساس آيين نامه AASHTO (1989) ……………………………………………………………………………. 74
فصل سوم
3-1- شبکه دو لايه با آرايش مربع روي مربع جابه جا شده …………………………………………………………………………………………………. 82
3-2- شبکه دو لايه با آرايش مربع روي مربع قطري …………………………………………………………………………………………………………….. 82
3-3- شبکه دو لايه با آرايش مربع مورب روي مربع مورب جابه جا شده …………………………………………………………………………….. 82
3-4- شبکه دو لايه خرپايي با آرايش مربع روي مربع …………………………………………………………………………………………………………… 83
3-5- شبکه دو لايه خرپايي با آرايش مربع مورب روي مربع مورب ……………………………………………………………………………………… 83
3-6- پلان عرشه پل به صورت سازه فضايي دو لايه با آرايش مربع روي مربع جابه جا شده ……………………………………………… 89
3-7- نماي عرشه پل به صورت سازه فضايي دو لايه با آرايش مربع روي مربع جابه جا شده …………………………………………….. 89
3-8- محل بيشترين مقدار خيز ناشي از بارهاي مرده در عرشه فضايي دو لايه با آرايش مربع روي مربع جابه جا شده …… 90
3-9- خيز عرشه فضايي دو لايه با آرايش مربع روي مربع جابه جا شده، در اثر بارهاي مرده …………………………………………….. 90
3-10- بيشترين مقدار خيز ناشي از بارهاي مرده در عرشه فضايي دو لايه با آرايش مربع روي مربع جابه جا شده ………….. 90
3-11- محل بيشترين مقدار خيز ناشي از بارهاي متحرک در عرشه فضايي دو لايه با آرايش مربع روي مربع جابه جا شده ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 92
3-12- خيز عرشه فضايي دو لايه با آرايش مربع روي مربع جابه جا شده در اثر بارهاي متحرک ……………………………………….. 92
3-13- بيشترين مقدار خيز ناشي از بارهاي متحرک در عرشه فضايي دو لايه با آرايش مربع روي مربع جابه جا شده …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 92
3-14- محل بيشترين مقدار خيز نهايي در عرشه فضايي دو لايه با آرايش مربع روي مربع جابه جا شده …………………………… 93
3-15- تغيير مکان نهايي عرشه فضايي دو لايه با آرايش مربع روي مربع جابه جا شده ………………………………………………………. 93
3-16- بيشترين مقدار خيز نهايي در عرشه فضايي دو لايه با آرايش مربع روي مربع جابه جا شده ……………………………………. 93
3-17- پلان عرشه پل به صورت سازه فضايي دو لايه با آرايش مربع روي مربع قطري ………………………………………………………… 94
3-18- نماي عرشه پل به صورت سازه فضايي دو لايه با آرايش مربع روي مربع قطري ………………………………………………………. 94
3-19- محل بيشترين مقدار خيز ناشي از بارهاي مرده در عرشه فضايي دو لايه با آرايش مربع روي مربع قطري …………….. 96
3-20- خيز عرشه فضايي دو لايه با آرايش مربع روي مربع قطري، در اثر بارهاي مرده ………………………………………………………. 96
3-21- بيشترين مقدار خيز ناشي از بارهاي مرده در عرشه فضايي دو لايه با آرايش مربع روي مربع قطري ……………………… 96
3-22- محل بيشترين مقدار خيز ناشي از بارهاي متحرک در عرشه فضايي دو لايه با آرايش مربع روي مربع قطري ……….. 97
3-23- خيز عرشه فضايي دو لايه با آرايش مربع روي مربع قطري در اثر بارهاي متحرک ………………………………………………….. 97
3-24- بيشترين مقدار خيز ناشي از بارهاي متحرک در عرشه فضايي دو لايه با آرايش مربع روي مربع قطري ………………… 97
3-25- محل بيشترين مقدار خيز نهايي در عرشه فضايي دو لايه با آرايش مربع روي مربع قطري …………………………………….. 98
3-26- خيز نهايي عرشه فضايي دو لايه با آرايش مربع روي مربع قطري …………………………………………………………………………….. 98
3-27- بيشترين مقدار خيز نهايي در عرشه فضايي دو لايه با آرايش مربع روي مربع قطري ………………………………………………. 98
3-28- پلان عرشه پل به صورت سازه فضايي دو لايه با آرايش مربع مورب روي مربع مورب جابه جا شده ……………………….. 100
3-29- نماي عرشه پل به صورت سازه فضايي دو لايه با آرايش مربع مورب روي مربع مورب جابه جا شده ………………………. 100
3-30- محل بيشترين مقدار خيز ناشي از بارهاي مرده در عرشه فضايي دو لايه با آرايش مربع مورب روي مربع مورب جابه جا شده ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 101
3-31- خيز عرشه فضايي دو لايه با آرايش مربع مورب روي مربع مورب جابه جا شده، در اثر بارهاي مرده ………………………. 101
3-32- بيشترين مقدار خيز ناشي از بارهاي مرده در عرشه فضايي دو لايه با آرايش مربع مورب روي مربع مورب جابه جا شده ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 101
3-33- محل بيشترين مقدار خيز ناشي از بارهاي متحرک در عرشه فضايي دو لايه با آرايش مربع مورب روي مربع مورب جابه جا شده ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 102
3-34- خيز عرشه فضايي دو لايه با آرايش مربع مورب روي مربع مورب جابه جا شده، در اثر بارهاي متحرک …………………. 102
3-35- بيشترين مقدار خيز ناشي از بارهاي متحرک در عرشه فضايي دو لايه با آرايش مربع مورب روي مربع مورب جابه جا شده، در اثر بارهاي متحرک ………………………………………………………………………………………………………………………………………. 102
3-36- محل بيشترين مقدار خيز نهايي در عرشه فضايي دو لايه با آرايش مربع مورب روي مربع مورب جابه جا شده ……… 103
3-37- خيز نهايي عرشه فضايي دو لايه با آرايش مربع مورب روي مربع مورب جابه جا شده ……………………………………………. 103
3-38- بيشترين مقدار خيز نهايي در عرشه فضايي دو لايه با آرايش مربع مورب روي مربع مورب جابه جا شده ……………… 103
3-39- پلان عرشه پل به صورت سازه فضايي دو لايه خرپايي با آرايش مربع روي مربع ……………………………………………………… 107
3-40- نماي عرشه پل به صورت سازه فضايي دو لايه خرپايي با آرايش مربع روي مربع …………………………………………………….. 107
3-41- محل بيشترين مقدار خيز ناشي از بارهاي مرده در عرشه فضايي دو لايه خرپايي با آرايش مربع روي مربع …………… 108
3-42- محل بيشترين مقدار خيز ناشي از بارهاي مرده در عرشه فضايي دو لايه خرپايي با آرايش مربع روي مربع …………… 108
3-43- خيز عرشه فضايي دو لايه خرپايي با آرايش مربع روي مربع، در اثر بارهاي مرده …………………………………………………….. 108
3-44- بيشترين مقدار خيز ناشي از بارهاي مرده در عرشه فضايي دو لايه خرپايي با آرايش مربع روي مربع …………………….. 108
3-45- محل بيشترين مقدار خيز ناشي از بارهاي متحرک در عرشه فضايي دو لايه خرپايي با آرايش مربع روي مربع ………. 109
3-46- خيز عرشه فضايي دو لايه خرپايي با آرايش مربع روي مربع، در اثر بارهاي متحرک ………………………………………………… 109
3-47- بيشترين مقدار خيز ناشي از بارهاي متحرک در عرشه فضايي دو لايه خرپايي با آرايش مربع روي مربع ……………….. 109
3-48- محل بيشترين مقدار خيز نهايي در عرشه فضايي دو لايه خرپايي با آرايش مربع روي مربع ……………………………………. 110
3-49- خيز نهايي عرشه فضايي دو لايه خرپايي با آرايش مربع روي مربع …………………………………………………………………………… 110
3-50- بيشترين مقدار خيز نهايي در عرشه فضايي دو لايه خرپايي با آرايش مربع روي مربع …………………………………………….. 110
3-51- پلان عرشه پل به صورت سازه فضايي دو لايه خرپايي با آرايش مربع مورب روي مربع مورب جابه جا شده …………… 112
3-52- نماي عرشه پل به صورت سازه فضايي دو لايه خرپايي با آرايش مربع مورب روي مربع مورب جابه جا شده ………….. 112
3-53- محل بيشترين مقدار خيز ناشي از بارهاي مرده در عرشه فضايي دو لايه خرپايي با آرايش مربع مورب روي مربع مورب جابه جا شده ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 113
3-54- محل بيشترين مقدار خيز ناشي از بارهاي مرده در عرشه فضايي دو لايه خرپايي با آرايش مربع مورب روي مربع مورب جابه جا شده
