منبع مقاله درمورد استان فارس، مقطع متوسطه، حوزه و دانشگاه، دانش آموزان دختر

دانلود پایان نامه ارشد

انحراف اجتماعي. تهران: نشر علم.
مظفر زاده، شهلا و مريم سادات وحداني نيا (1387). “دانش بهداشتي در خصوص ايدز در دختران دانشآموز دبيرستاني: يک مطالعه مقطعي.” فصلنامه پايش، سال هفتم، شماره 2، صص 173-180.
مقتدايي، منصوره؛ شعله اميري؛ حسين مولوي و نسيم استکي آزاد (1390). “اثربخشي برنامه آموزش مبتني بر مهارت هاي اجتماعي بر ميزان رفتارهاي قرباني کودکان پسر مقطع ابتدايي شهر اصفهان.” فصلنامه پژوهشهاي روانشناسي اجتماعي، سال اول، شماره 2، صص 123-139.
مقدس، علياصغر و مژده ثروت خواه (1390). “بررسي عوامل عاطفي مرتبط با تصميم به طلاق”. مجموعه مقالات برگزيده همايش علمي استان فارس، نظم و امنيت. به کوشش فرماندهي انتظامي استان فارس، دفتر تحقيقات و مطالعات کاربردي، صص 361-390. شيراز: تخت جمشيد.
ممتاز، فريده (1381). انحرافات اجتماعي: نظريه ها و ديدگاه ها. تهران: شرکت سهامي انتشار.
منصوريان، محمدکريم (1381). روشهاي پژوهش کيفي و کمي در علوم اجتماعي. شيراز: نويد.
نادري، فرح؛ غلامرضا پاشا و فرزانه مکوندي (1386). “تأثير آموزش مهارت هاي اجتماعي بر سازگاري فردي-اجتماعي، پرخاشگري و ابراز وجود دانش آموزان دختر در معرض خطر مقطع متوسطه شهر اهواز.” دانش و پژوهش در روانشناسي کاربردي، شماره 33، صص 37-62.
نجفي توانا، علي (1384). جرم شناسي. چاپ سوم. تهران: آموزش و سنجش.
نصر اصفهاني، احمدرضا؛ مريم فاتحي زاده و فاطمه فتحي (1383). “جايگاه مهارت هاي اجتماعي مورد نياز دانش آموزان در کتاب هاي درسي عمومي دوره متوسطه.” دانشور رفتار، سال يازدهم، دوره جديد، شماره 9، صص 49-64.
وايت، راب و فيونا هينز (1390). جرم و جرم شناسي. ترجمهي علي سليمي. چاپ چهارم. قم: پژوهشگاه حوزه و دانشگاه.
ولد، جرج؛ توماس برنارد و جفري اسنيپس (1380). جرمشناسي نظري: گذري بر نظريههاي جرمشناسي. ترجمه علي شجاعي. تهران: سمت.
هارجي، اون؛ کريستين ساندرز و ديويد ديکسون (1392). مهارت هاي اجتماعي در ارتباطات ميان فردي. ترجمهي خشايار بيگي و مهرداد فيروزبخت. چاپ ششم. تهران: رشد.
هزارجريبي، جعفر؛ مهدي ترکمان و غلامرضا مرادي (1389). “عوامل مؤثر بر گرايش نوجوانان و جوانان پسر شهرستان کرج به مصرف مواد مخدر.” فصلنامه مطالعات مديريت انتظامي، سال پنجم، شماره 2، صص 322-338.
يارعلي، جواد؛ عليرضا شواخي و فروغ السادات عريضي (1387). “بررسي مهارت هاي ارتباطي و اجتماعي در کتاب هاي درسي تعليمات اجتماعي دوره ي راهنمايي تحصيلي(تحليل محتوا).” فصلنامه تعليم و تربيت، سال بيست و چهارم، شماره 1(پياپي 93 )، صص 191- 221.
يوسفي، فريده (1385). “رابطه هوش هيجاني و مهارتهاي ارتباطي در دانشجويان.” فصلنامه روانشناسان ايراني، سال سوم، شماره 9، صص 5-13.

ب: منابع لاتين

Agnew, R. (2015). “The Role of the Social Environment in General Strain Theory.” In K. M. Beaver, J. C. Barnes, and B. B. Boutwell (Eds.), The Nurture Versus Biosocial Debate in Criminology: On the Origins of Criminal Behavior and Criminality (pp. 184-198). California: Sage Publications, Inc.
Agnew, R. S. (2009). “Strain Theories.” In J. M. Miller (Ed.), In J. M. Miller (Ed.), 21st Century Criminology: A Reference Handbook (pp. 332-339).California: Sage Publications, Inc.
Ahmadi, H., B. Khajenoory, A. A. Moghaddas (2000). “The Role of Various Social Institutions in Delinquent Behavior: A Case Study of Shiraz.” Journal of social science & humanities of Shiraz university, Vol. 15, No. 2, & vol. 16, No. 1, pp. 3-12.
Anteghini, M., H. Fonseca, M. Ireland, R. W. Blum (2001). “Health Risk Behaviors and Associated Risk and Protective Factors among Brazilian Adolescents in Santos Brazil.” Journal of Adolescent Health, Vol. 28, pp. 295-302.
Arslan, E. (2010). “Analysis of Communication Skill and Interpersonal Problem Solving in Preschool Trainees.” Social Behavior and Personality, Vol. 38, No. 4, pp. 523-530.
Barkin, S. L., K. S. Smith, R. H. Durant (2002). “Social Skills and Attitudes Associated With Substance Use Behaviors among Young Adolescents.” Journal of Adolescent Health, Vol. 30, pp. 448-454.
Baskin-Sommers, A., I. Sommers (2006). “The Co-Occurrence of Substance Use and High-Risk Behaviors.” Journal of Adolescent Health, Vol. 38, pp. 609-611.
Becker, H. S. (1973). Outsiders: Studies in the Sociology of Deviance. New York: The Free Press.
Beirne, P., J. W. Messerschmidt (2011). Criminology: A Sociological Approach. Oxford: Oxford University Press.
Berg, M. T., E. A. Stewart (2009). “Cultural Transmission Theory.” In J. M. Miller (Ed.), 21st Century Criminology: A Reference Handbook (pp. 228-235). California: Sage Publications, Inc.
Bergman, M. M., J. Scott (2001). “Young Adolescents’ Well-Being and Health-Risk Behaviors: Gender and Socioeconomic Differences.” Journal of Adolescence, Vol. 24, PP. 183-197.
Bernburg, J. G. (2009). “Labeling Theory.” In M. D. Krohn, A. J. Lizotte and G. Penly Hall (Eds.), Handbook of Crime and Deviance (pp. 187-208) New York: Springer.
Berry, D., E. O’Connor (2010). “Behavioral Risk, Teacher-Child Relationships, and Social Skill Development Across Middle Childhood: A Child-by-Environment Analysis of Change.” Journal of Applied Developmental Psychology, Vol. 31, pp. 1-14.
Bilchik, S. (1999). Opening Remarks. National Assembly: Drugs, Alcohol Abuse and the Criminal Offender, Washington, DC.
Blalock, J. A. (2010). “Effects of an Intensive Depression-Focused Intervention for Smoking Cessation in Pregnancy.” Journal of Consulting Psychology, Vol. 78, No. 1, pp. 44-54.
Botvin, G. J., W. K. Griffin, M. Williams (2001). “Drug Abuse Prevention among Minority Adolescents: Post Test and One-Year Follow-Up of School-Based Preventive Intervention.” Prevention Science, Vol. 2, No. 1, pp. 1-13.
Boutwell, B. B., C. A. Franklin, J. C. Barnes, A. K. Tamplin, K. M. Beaver, M. Petkovsek (2013). “Unraveling the Covariation of Low Self-Control and Victimization: A Behavior Genetic Approach.” Journal of Adolescence, Vol. 36, Issue. 4, pp. 657-666.
Brauer, J. R., J. D. Bolen (2015). “Learning Theories of Crime: Promises and Potential.” In K. M. Beaver, J. C. Barnes, and B. B. Boutwell (Eds.), The Nurture Versus Biosocial Debate in Criminology: On the Origins of Criminal Behavior and Criminality (pp. 110-124). California: Sage Publications, Inc.
Brown, S. E., F. Esbensen, G. Geis (2013). Criminology: Explaining Crime and Its Context. New York: Elsevier, Inc.
Burt, C. H. (2015). “Self-Control and Crime: A Sociological Perspective.” In K. M. Beaver, J. C. Barnes, and B. B. Boutwell (Eds.), The Nurture Versus Biosocial Debate in Criminology: On the Origins of Criminal Behavior and Criminality (pp. 143-171). California: Sage Publications, Inc.
Canterbury, R. J., E. L. McGarvey, A. E. Sheldon-Keller, D. Waite, P. Reams, C. Koopman (1995). “Prevalence of HIV-Related Risk Behaviors and STDs Among Incarcerated Adolescents.” Journal of Adolescent Health, Vol. 17, pp. 173-177.
Catalano, R. F., D. J. Hawkins (1996). “The Social Development Model: A Theory of Antisocial Behavior.” In D. J. Hawkins (Ed.), Delinquency and Crime: Current Theories (pp. 149-197). Cambridge: Cambridge University Press.
Catherine, G. (2006). “101 Ways to Improve Your Communication Skills.” Reno’Nevada’ January.
Center for Disease Control and Prevention (2010). Morbidity and Mortality Weekly Report. [Online]. . [16 July 2014].
Clinard, M. B., R. F. Meier (2011). Sociology of Deviant Behavior. California: Wadsworth, Cengage Learning.
Colvin, M. (2000). Crime and Coercion: An Integrated Theory of Chronic Criminality. New York: Palgrave Press.
Crews, A. D. (2009).” Biological Theory.” In J. M. Miller (Ed.), 21st Century Criminology: A Reference Handbook (pp. 184-200). California: Sage Publications, Inc.
Dawson, D., J. Reiter (1998). “Juvenile Violence Overview: An Introduction to the Available Literature.” American Academy of Psychiatry and the Law Newsletter, Vol. 23, pp. 10-11.
DeMatteo, D., G. Marczyk (2005). “Risk Factors, Protective Factors, and the Prevention of Antisocial Behavior Among Juveniles”. In K. Heilbrun,; N. E. S. Goldstein.; R. E. Redding, (Eds.), Juvenile Delinquency: Prevention, Assessment and Intervention, (pp. 19-44.) Oxford: Oxford University Press.
Dinnebeil, L. A., E. S. Brook, J. Logan, J. M. Dynia, E. Cncio, L. M. Justice (2013). “Influences on the Congruence between Parents’ and Teachers’ Ratings of Young Children ‘s Social Skills and Problem Behaviors.” Early Childhood Research Quarterly, Vol. 28, pp. 144-152.
Dudovitz, R. N., N. Li., P. J. Chung (2013). “Behavioral Self-Concept as Predictor of Teen Drinking Behaviors.” Academic Pediatric, Vol. 13, Issue. 4, pp. 316-321.
Eith, C. A. (2005). Delinquency, Schools and the Social Bond. New York: LFB Scholarly Publishing L.L.C.
Erikson, K., R. Crosnoe, S. M. Dormbusch (2000). “A Social Process Model of Adolescent Deviance.” Journal of Youth and Adolescence, Vol. 29, No. 4, pp.395-425.
Esbensen, F., D. Peterson, T. J. Taylor, A. Freng (2010). Youth Violence: Sex and Race Differences in Offending, Victimization and Gang Membership. Philadelphia: Temple University Press.
Factor, R., I. Kawachi, D. R. Williams (2011). “Understanding High-Risk Behavior among Non-Dominant Minorities: A Social Resistance Framework.” Social Science and Medicine, Vol. 73, pp. 1292-1301.
Fagan, A. A. (2015). “Sociological Explanations of the Gender Gap in Offending.” In K. M. Beaver, J. C. Barnes, and B. B. Boutwell (Eds.), The Nurture Versus Biosocial Debate in Criminology: On the Origins of Criminal Behavior and Criminality (pp. 10-24). California: Sage Publications, Inc.
Falco, A., A. Piccirelli, D. Girardi, L. Dal Corso, N. A. De Carlo (2013). “Risky Riding Behavior on Two Wheels: The Role of Cognitive, Social, and Personality Variables among Young Adolescents.” Journal of Safety Research, Vol. 46, pp. 47-57.
Ferreira, M., M. Bento, C. Chaves, J. Duarte (2014). “The Impact of Self-Concept and Self-Esteem in Adolescents’ Knowledge about HIV/AIDS.” Procedia- Social and Behavioral Sciences, Vol. 112, pp. 575-582.
Ferrell, J. (2009). “Cultural Criminology.” In J. M. Miller (Ed.), 21st Century Criminology: A Reference Handbook (pp. 219-227). California: Sage Publications, Inc.
Flannery, D. J., L. Williams (1999). “Effective Youth Violence Prevention.” In T. Gullotta & S. J. McElhaney (Eds.), Violence in Homes and Communities:

پایان نامه
Previous Entries پایان نامه با کلید واژگان هویت فرهنگی، روزنامه نگاران، روزنامه نگاری، نامه نگاری Next Entries پایان نامه با کلید واژگان روزنامه نگاران، حقوق شهروندی، فعالیت های اجتماعی، آزادی بیان