
انگیزه درونی پیشرفت و جهت گیری خود مختار ی هستند در محیط کار مسئو لیت پذیر، هدف مدار و سرشار از انرژی و شیفته کار بوده و تکالیف و وظایف محوله را به شکل مطلوب انجام می دهند.
تعریف عملیاتی: ایجاد انگیزه، شور و شوق پیشرفت و تکامل در راستای فعالیت های فرهنگی در دانشجو از طریق شرکت در فعالیت های فرهنگی دانشگاه. استفاده دانشجو از علایق فرهنگی خود در جهت رسیدن به اهداف فرهنگی. که بوسیله سوالات شماره 18 تا 23پرسش نامه سنجیده می شود.
فصل دوم:
پیشینه تحقیق
فصل دوم: چارچوب نظری
1- مقدمه
هر پژوهشی که انجام می شود، باید بر اساس سایر مطالعات نظری و تجربیات انجام شده در راستای آن علم باشد، تا در عین حال که آن را یک گام به جلو برده، ازیک مبنای تئوریکی و تجربی برخوردار بوده و از طرف دیگر از دوباره کاری نیز اجتناب گردد. لذا در این بخش ضمن بررسی مفاهیم فرهنگ، نگرش و فعالیت های فرهنگی که ارکان اصلی وکلیدی در این پژوهش اند، و از آن جایی که هدف نهایی این پژوهش استفاده از اطلاعات بدست آمده در امر برنامه ریزی فرهنگی است به بررسی برنامه ریزی فرهنگی، ارتباط آن با آموزش عالی، دیدگاه های نظری در مورد آن و بررسی مدل های فرهنگی پرداخته می شود.
2- تعریف مفهومی فرهنگ
از
