منابع و ماخذ پایان نامه ایالات متحده، حفظ مشتریان، حفظ مشتری، سودآوری

دانلود پایان نامه ارشد

limited strategies. Accordingly, in this study the Imperialist competitive algorithm that is a kind of evolutionary algorithm is used in clustering passengers and Markov chain is used to determine valuable clusters. The results of the validation and implementation of the developed model on real data, demonstrate the high accuracy of the model. This model in addition of its high accuracy, has a higher speed due to the use of imperialist competitive algorithm.

Keywords: Passenger Value, e-Passenger, Transportation Industry, CRM, ICA, Data mining

Iran University of Science and Technology
Industrial Engineering Department

A new model to determine value of airline passengers on electronic platforms

A Thesis Submitted in Partial Fulfillment of the Requirement for the Degree of Master of Science in Information Technology Engineering

By:
Mohammad Reza Dehghani Zadeh

Supervisor:
Dr. Mohammad Fathian

Advisor:
Dr. Mohammad Reza Gholamian

September 2014

1 Customer Relationship Management
2 Transportation
3 Passive
4 Customer Relationship Management
5 Click
6 Kotler
7 Electronic Customer Relationship Management
8 Customization
9 Ngai
10 Customer Identification
11 Customer Attraction
12 Direct Marketing
13 Mail Marketing
14 Mobile Marketing
15 Cross Selling
16 Up Selling
17 Ellis
18 Relationship Quality
19 Cheng
20 Confirmatory Factor Analyses
21 customer orientation
22 domain expertise
23 interpersonal relationships
24 service recovery
25 information technology
26 Lufthansa
27 Win-Win
28 Full Service Carrier
29 Low Cost Carrier
30 تا پیش از سال 1978، که اولین گام از آزادسازی شرکتهای هوایی در آمریکا انجام شد، بسیاری از شرکتهای هوایی بصورت دولتی اداره میشدند و در چنین شرایطی عملا هیچگونه رقابتی بین شرکتها وجود نداشت؛ اما پس از این سال و با اجرای مرحله نهایی آزادسازی در سال 1997، کسبوکار بسیاری از شرکتها تغییر کرد. نتیجه تغییر در کسبوکار شرکتها، افزایش گرایش آنها به سودآوری بیشتر از طریق جذب و حفظ مشتریان بود. در این راستا، بسیاری از شرکتهای هواپیمایی به سمت ارائه خدمات ارزان قیمت و تبدیل شدن به LCC ها روی آوردند. شرکتهای LCC اولین بار توسط خطوط هوایی جنوب غربی در ایالات متحده مورد استفاده قرار گرفت.
31 Morrell
32 low-cost subsidiary
33 Airlines-within-Airlines
34 Qantas
35 Hung-Che Wu
36 Scale of Service Quality in the Airline Industry
37 Wen
38 Ruud
39 pre-purchase
40 purchase
41 post-purchase
42 Van
43 perceived risk
44 perceived benefits
45 perceived ease of use
46 Phishing
47 Forgas
48 Waiting Time
49 Expected
50 Actual
51 Felt waiting time
52 Check-in
53 Andreas Wittmer
54 Yu-Chun Chang ,Ching-Fu Chen
55 Forgas
56 Structural Equation Model
57 Chen
58 Service Quality
59 Perceived Value
60 Behavioral Intentions
61 Lovelock
62 Ancillary revenues
63 word-of-mouth
64 Kim
65 Corporate social responsibility
66 Wing
67 Kuo
68 Service Quality Loss
69 Service Quality Gain
70 Lifetime Value
71 Current Value
72 Potential Value
73 The total amount of money a customer can spend on a certain product category
74 Size Of Wallet
75 Top-Down
76 Bottom-Up
77 Share Of Wallet
78 Percentage of product a customer purchases from the focal supplier in a specific category
79 Behavioral Loyalty
80 Kim
81 Emin
82 Carlos
83 Brand
84 Past Customer Value
85 Hughes
86 Recency
87 Frequency
88 Monetary
89 Weighted RFM
90 Breakeven Index
91 Cheng
92 Miguéis
93 Sequence mining
94 Threshold
95 Chiang
96 Lifetime Value
97 Gross Margin
98 Switching Chance
99 Probability of Wining
100 Dwyer
101 Berger and Nasr
102 Markov Chain
103 identity matrix
104 C.-J. Cheng
105 MA
106 Cuadros
107 unsupervised
108 supervised
109 Mean Squared Error
110 Exploration
111 Random Search
112 Exploitation
113 Holland
114 Ahn
115 Average Revenue Per User
116 Cross Selling
117 Chan
118 Ho
119 Spearman’s correlation coefficient
120 Bayesian classifier

پایان نامه
Previous Entries منابع و ماخذ پایان نامه محل سکونت، اتحادیه اروپا، دسترسی به اطلاعات، تحلیل سلسله مراتبی Next Entries منابع پایان نامه ارشد درمورد هنر معاصر، تاریخ هنر، منابع معتبر، ساختار شکلی