مقاله رایگان درباره پردازش اطلاعات، دختران نوجوان، حافظه فعال

دانلود پایان نامه ارشد

ل سوم دبيرستان?هاي شهر لنگرود. پايان?نامه کارشناسي ارشد. دانشکده روان?شناسي و علوم تربيتي. دانشگاه
علامه طباطبايي.
کاپلان، هارولد. سادوک، بنيامين. گرب، جک. (1994). ترجمه پورافکاري، نصرت‌الله.(1374). خلاصه روان‌پزشکي علوم
رفتاري- روان‌پزشکي باليني. شهرآب. تهران.
کسايي اصفهاني، عبدالرحيم. بهرامي، فاطمه. (1386). بررسي تاثير مشاوره شغلي گروهي به شيوه پردازش اطلاعات
شناختي بر کاهش افکار ناکارآمد حرفه?اي دانشجويان دانشگاه اصفهان. تازه?ها و پژوهش?هاي مشاوره. جلد 5.
شماره 17.ص 39-54.
کلارک ديويد آ.(1993). حميدپور، حسن. (1388). مسئله ديرپاي شناخت منفي در افسردگي و اضطراب: چشم اندازهاي
جديد و مناقشه‌هاي قديم. بازتاب دانش. سال سوم. شماره 11- ص28-34.
گروشن، برنادت. (2005). ديباييان، شهرزاد. (1385). از سيناپس تا روان درماني تکامل حيرت انگيز علم عصب پايه.
بازتاب دانش. سال اول. شماره 1- ص24-35.
گرين برگر، دنيس. پدسکي، کريستين. (1995). ترجمه قاسم‌زاده، حبيب‌الله. (1386). آنجا که عقل حاکم است.
تهران. ارجمند.
مجتبي?زاده، محمد. (1385). بررسي رابطه بين حافظه فعال، ميزان اضطراب و پيشرفت تحصيلي در بين دانش?آموزان پسر
سال سوم دبيرستان?هاي شهر زنجان. پايان?نامه کارشناسي ارشد. دانشکده روان?شناسي و علوم تربيتي. دانشگاه
علامه طباطبايي.
مورين، آلي ين.(2003). حميدپور، حسن. (1386).گفتار دروني و تجربه آگاهانه. بازتاب دانش. سال دوم. شماره 6.
ص42-45.
نجاتي صفا، علي اکبر. (1388). افسردگي در ايران چه بايد کرد. بازتاب دانش. سال سوم. شماره 11- ص25-27.
نظيري، قاسم. بيرشک، بهروز. (1381). سوگيري انتخابي نسبت به نشانه?هاي مرتبط با احساس گناه در فرايند پردازش
اطلاعات بيماران وسواسي- اجباري.انديشه و رفتار. سال هشتم. شماره 1. ص61-69.
نينان، مايکل. درايدن، ويندي.(1953). ترجمه دهقاني، محسن. گنجوي آناهيتا.(1387). فنون و نکات اصلي درمان
شناختي. رشد. تهران.
هيترتون تاد ف. ، مکرا سي. نيل ، کلي ويليام ام . (2004). ترجمه ديباييان، شهرزاد. (1385). مغز پژوهي اجتماعي درباره
خويشتن چه مي‌گويد. بازتاب دانش. سال اول. شماره 2 – ص 26-31.
يانگ، جفري.کلوسکو، ژانت. ويشار، مارجوري.(1950). ترجمه حميدپور، حسن. اندوز، زهرا. (1386). طرحواره درماني.
تهران. ارجمند.
يوسفي اصل، ثوره. مرادي، عليرضا. دهقاني، محسن. (1386). پردازش اطلاعات و توجه انتخابي در دختران نوجوان داراي
علايم اختلالات خوردن. تازه?هاي علوم شناختي. سال 9. شماره 3. ص 36-44.

منابع انگليسي

Alloway, T. P. (2006) How does working memory work in the classroom?
Educational Research and Reviews. 1 (4), 134-139.
Baddely, A. D,. Gathercole, S. E. & pa pagno C. (1998) the Phonological Loop as a
Language Learning Device, Psychological Revies, 105, 158-173.
Bagby, R. M., & Taylor (1997). Affect dysregulation and alexithymia. In G. J. Taylor,
R. M. Bagby, & J. D. A. Parker (Eds). Disorders of affect regulation: alexithymia
in medical and psychiatric illness(pp. 26-45). Cambridge;University Press.
Bagby, R. M., Taylor, G. J., & Parker, J. D. A. (1994). The twenty-time Totonto
Alexithymia Scale: II. Convergent, and concurrent validity. Journal of
Psychosomatic Research, 38, 33-40.
Bagby, R. M., Taylor, G. j., & Ryan, D. (1986). Toronto alexithymia scale:
Relationship with personality and psychopathology measures. Psychotherapy
and Psychosomatics, 45, 207-215.
Bach, M., &Bach, D., Bachohmer, F., & Nutzinger, D. O. (1994). Alexithymia and
somatization: relationship tp DSM-III-R diagnosis. Journal of Psychosomatic
Research, 38, 529-538.
Banos, R. M., Medina, P. M., & Pascual,J. (2001). Explicit and implicit memory
biases in depression and panic disorder. Behaviour and Therapy, 39.61-74.
Bradley, b. P., Mogg, K., & Williams, R. (1995). Implicit and explicit memory for
emotion- congtuent information in clinical depression and anxiety. Behavior
Research and Therapy, 33, 755-770.
Carretti, B. Cornoldi, C. De Beni, R. & Ro mano. M (2005). Updating in working
memory: A comparison of good and poor comprehenders, Journal of
Experimental Chikd Psychology, 91, 45-66.
Cohen, K., Auld, F., & Brooker, H. (19940. Is alexithymia related to psychosomatic
disorder and somatizing? Journal of Psychosomatic Research,38, 119-127.
Coles, M. E., & Heimberg, R. G. (2002). Memory biases in the anxiety disorders:
Current status. Clinical Psychology Review, 822, 587-627.
Culhane, S. E., & Watson, P. J. (2003). Alexithymia, irrational beliefs, and the
rationalemotive explanation of motional disturbance. Journal of Rational
Emotive and Cognitive Behavior Therapy, 21, 57-73.
Daneman, M. &carpenter, P. A. (1980). Individual Differences in working memory
and Reading, Journal of Verbal Learning and Verbal Behaviour, 19, 450-466.
Daneman, M. & Carpenter, P. A. (1983). Individual Differences in Integrating
Information Bwtween and Within sentences, Journal of Experimental
Psychology: Learning, Memory, and Cognition, 9, 561-584.
Daneman, M. & Green, I. (1986). Individual Differences in Comprehending and
Producing Words in Context, Journal of Memory and Language, 25, 1-18.
Edwards,S. L,. Rapee, R. M., & Franklin, J. (2003). Post event rumination and recall
bias for a social performance event in high and low anxious individuals.
Cognitive Therapy and Research, 27, 603-617.
Engle, R. W,. Carullo, J. J., & Collins, K. W. (1991). Individual differences in working
Memory for Comprehension and Following Directions, Journal of Education
research, 84, 253-262.
Eysenck, M. W., & Keane, M. T. (2005). Cognitive psychology. London: Book craft
LTD.
Ferre, P. (2003). Effects of level of processing on memory for affectively valence
words. Cognition and Emotion, 17, 859-880.
Gathercole, S. E. & Baddeley, A. D. (1993). Working Memory and Language. Hove
(UK): Lawrence Erlbaum.
Gathercole, S. E,. Pickering, S. J. (2000) Working Memory deficits in children with
low achievement in the national curriculum at 7 years of age, British Journal
of Educational Psychology, 70, 177-194.
Gilboa-Schechtman, G. E., Weiss, E. D., & Jeczemien, P. (2002). Interpersonal
deficits meet cognitive biases:memory for facial expressions in depressed
and anxious men and women. Psychiatry Reserch, 113, 279-293.
Grimley, M., Asadzadeh Da hraei. H,. Riding, R. J. (2008) The relationship between
anxiety stability, working memory and cognitive style. Educational Studies,
34 (3), 213- 223.
Gur, R. C., Erwin, R. J., Gur, R. E., & Zwil, A. S. (1992).Facialemotion discrimination:
II. Behavioral finding in depression. Psychiatry Research, 42,241-251.Haviland,
M. G,. Hendryx, M. S., Shaw, D. G., & Henry, J. P.(1994). Alexithymia in women
and men hospitalized for psychoactive substance. Comprehensive Psychiatry,
35, 124-128.
Honkalampi, K., Hintikka, J., Saarinen, P., Lehtonen, J., & Viinamaki, H. (2000). Is
alexithymia a permanent feature in depressed outpatients? Results from a 6-
month followup study. Psychotherapy and Psychosomatics, 69, 303-308.
Ian A. J., Reichelt, F. K., Freeston, M. H., & Barton, s. B.(2007). Schema as
Memories: Implications for Treatment. Journal of Cognitive Psychotherapy: An
International Quarterly, 21, 51-57.
Just, M. A. & Carpenter, P. A. (1992) A Capacity theory of Comprehension:
Individual Differenses in working Memory, Psychological Review, 99, 122-149.
Kellogg, R, T. (2007). Fundamentals of cognitive psychology. Thousand Oaks,
CA:Sage.
Lange, W. G. T., & Carr, A. (1999). Mood congruent memory bias of individuals
with depressed mood and anxiety. Irish Journal of Psychology, 20, 28-38.
Lazarus, R. S. (1999). The cognition- emotion debate: A bit of history. In T.
Dalgleish & M. Power (Eds.), Handbook of cognition and emotion (pp. 3-19).
New York: Wiley.
Lee, M., & Shafran, R. (2004). Information processing biases in eating disorders.
Clinical Psycholigy Review, 24, 215-238.
Mett, G. E., Vazquez, C., & Campbell, W. K. (1992). Mood congru-ent recall of
affectively tones stimuli: A meta-analytic review. Clinical Psychology Review,
12,227-255.
Parker, J. D. A., Taylor, G. J., Bagby, R. M., & Acklin, M. W. (1993). Alexithymia in
panic disorder and simple phobia: a comparative study. American Journal of
Psychiatry,150, 1105-1107.
Potter, K. I. (1999). Implicit and explicit memory bias in adolescents who report
symptoms of anxiety. Dissertation Abstracts. International: Section B. Sciences
& Engineering, 60, 1882.
Ridout, N., Astelll, A. H,. Reid, I. G., & O Carroll, R. E. (2003). Memory bias for
emotional expressions in major depression. Cognition and Emotion, 17, 101-
122.
Reidy, J. (2004). Trait anxiety, trait depression, worry, and memory. Behaviour
Research and Therapy, 42,937-948.
Ruiz- Calballero, J. A., & Ganazalez, P. (1997). Effects of level processing on
implicit and explicit memory and depressed mood. Motivation and Emotion,
21, 195-207.
Ruiz- Caballero, J. A., & Gonzalez, P. (1997). Effect of level of processing on
implicit and explicit memory in depressed mood. Motivation and Emotion, 21,
195-209.
Saarijarvi, S., Salminen, J. K., & Toikka, T. B. (2201).Alexithymia and depression: a
1-year follow-up study in outpatients with major depression. Journal of
Psychosomatic research, 51, 729-733.
Salas-Auvert A. J., & Felgoise H. S., (2003). The Rational-Experientional
Information Processing System Model: Its Implications For Cognitive Therapy.
Journal of clinical and Health Psychology, 3, 123-140.
Scott, K. M., Mogg, K., & Bradley, B. P. (2001). Masked Semantic priming of
emotional information in subclinical depression. Cognitive Therapy and
Research, 25, 505-

پایان نامه
Previous Entries مقاله رایگان درباره پردازش اطلاعات، حافظه فعال، اختلال استرس پس از سانحه Next Entries مقاله رایگان درمورد آمادگی جسمانی، انحراف معیار، عقب ماندگی