دانلود پایان نامه ارشد درمورد روش تحقیق، دانشگاه تهران، روش تحقیق کیفی، دانشگاه فردوسی

دانلود پایان نامه ارشد

sport management, Human Kinetics pub.
44. Bristow, D. N., & Sebastian, R. J. (2001). Holy cow! Wait’til next year! A closer look at the brand loyalty of Chicago Cubs baseball fans. Journal of consumer marketing, 18(3), 256-75. Retrieved from ProQuest database.
45. John, D. (2006). Strategic brand management on the cutting edge: building leveraging identifying and protecting brands. Institute for research in marketing’s Carlson on branding, university of Minnesota.
46. Bauer, H. H., Stokburger-Sauer N. E., & Exler s. (2008). Brand Image and Fan Loyalty in Professional Team Sport: A Refined Model and Empirical Assessment. Journal of Sport Management, 22, 205-226.
47. Kunkel, T., Funk, D., & Hill, B. (2011). Development of a league brand association model. 19th conference of the European Association for sport management, 141-142.
48. Gladden, J.M., & Funk, D.C. (2002). Developing an understanding of brand asoociations in team sport: empirical evidence from consumers of professional sport. Journal of Sport Management, 16(1),54-81.
49. علیزاده ، ابوالفضل(1389). عوامل موثر بر وفاداري هواداران به برند باشگاه هاي پرطرفدار ليگ حرفه اي فوتبال ايران . پایان نامه کارشناسی ارشد. دانشگاه تهران . دانشكده تربيت بدني وعلوم ورزشي.
50. Woratscek, H., Strobel, Tim (2012). An analysis of brand creation of sport organizations. The 20th EASM conference. Denmark.
51. رابینسون، ام (2010). مدیریت باشگاه های ورزشی. ترجمه; طالب پور، مهدی.، رسولی، مهدی، ساعتچیان، وحید.، اسماعیلی، محسن و غلامیان، جواد (1391). انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد.
52. سیفری، خدیجه.(1387). روش تحقیق کیفی. موسسه انتشارات و پخش کتاب پویش.
53. ادیب حاج باقری، محسن.(1385). روش تحقیق گراندد تئوری.انتشارات بشری.تهران.
54. Kantarasport (2010). 2010 FIFA world cup South Africa television audience report.
55. Taleb pour, M., Rasouli, M., Ghodsi, P (2012). Effects of personal brand of athletes on future intend to buy of costumers. Case study: Ali Karimi. The First international congress of Shomal.
56. Rasooli, M., Saatchian, V., Elahi, A (2011). Effects of athletes’ endorsement on future intend to buy of costumers. Case study: Hossein Reza zadeh.
57. استراوس، آ. و کوربین، جی (1385). راهنمای انجام تحقیقات کیفی، ترجمه بیوک محمدی، پژوهشگاه علوم انسانی، تهران.
58. Strauss, A., and Corbin, J. (1990), Basics of qualitative research: Ground theory procedures and techniques, New bury Park, CA: Sage.
59. Hedlund, D (2011). Sport brand community. Sport management dissertation. The Florida state university. USA.
60. Taleb pour, M., Rasooli, M (2012). Sport brand in sport. The first congress of privatization and investment in sport. Tehran.
61. Deloitte and Touche (2003), Annual
62. کلر، کلوین (1391)، مدیریت استراتژیک برند. مترجم: عطیه بطحایی. انتشارات آگاه. تهران.
63. خدادادحسینی، حمید.، رضوانی، مهران (1391). مدیریت جامع برند. انتشارات دفتر پژوهش های فرهنگی. تهران.
64. Bouchet, P., Hillairet, D., Bodet, G (2013). Sport brand. Rouledge. First edition. New York.
65. Bodet, G., Chavanat, N. (2010). Building global brand equity: lessons from the Chinese market. Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics. 22(1): 55-66.
66. Barrand, D., Curtis, J., Britcher., Pumphrey, A. (2004). Sport brand leaders. Superbrands limited publication.
67. رسولی، مهدی.، ساعتچیان، وحید.، الهی، علیرضا. (1392). توان پیشگویی صحه گذاری ورزشکاران بر خرید مجدد مشتریان. نشریه مدیرت ورزشی. در دست چاپ.
68. Sirinvasan, V., Park, C. S., Chang, D. R (2005). An approach to the measurement, analysis, and prediction of brand equity and its sources. Management Science, 51 (9), pp. 1433-1448.
69. Burmann, C., Jost-Benz, M., Riley, N, (2008). Towards an identity-based brand equity model. Journal of business research, 62, pp: 390-397.
70. Aaker, D.A. (1996). Measuring brand equity across products and markets. California management review, 38(3), pp.: 102-120.
71. Lindemann, J. (2004). Brand valuation in R. Clifon (ed), brand and branding. London: Economist.
72. Kotler, P., Keller, K.L (2007). Marketing management. 12 th ed. New Dehli: prentice-Hall of India.
73. Sinha, A, Ashill, N, Gazley, A. J (2008). Measuring customer based brand equity using hierarchical bayes methodology, Australasian marketing Journal, 16 (1), pp.319.
74. Reynolds, T., Philips, C (2005). In search of true brand equity metrics: all market aint created equal. Journal of advertising research, 45 (2). Pp. 171.
75. Roll, M (2006). Asian brand strategy: how Asia builds strong brands. palgraveMacmillan, USA.
76. Richelieu, A., & Desbordes, M. (2009). Football teams going international- The strategic leverage of branding. Journal of sponsorship, 10-22.
77. Ceren, V., & Arigil, P. (2011). brand equity in team sports. Copenhagen: Copenhagen business school.
78. Berry, L. L. (1983). Emerging Perspective on Services Marketing, American marketing Association, Chicago, IL.
79. André Bühler., Simon Chadwick., & Gerd Nufer. (2009). Relationship Marketing in Sports. Butterworth-Heinemann, Business & Economics, 198 pages.
80. Kandampully, J., & Duddy, R. (1999). Relationship Marketing: a Concept Beyond the Primary Relationship, Marketing Intelligence & Planning, Vol. 17, No. 7, pp. 315-323.
81. Christopher, M., Payne, A., & Ballantyne, D. (1991). Relationship Marketing, Butterworth Heinemann.
82. Richelieh, A., Lopez, S., & Desbordes, M. (2008). The internationalization of a sport team brand: the case of European soccer teams. International Journal of sport marketing & sponsorship, 29-44.
83. Wakefield, K. (2007). Team sports marketing. Elsevier pub, USA.
84. Nguyen, T. U., Sherif, J. S., & Newby, M. (2007). Strategies for successfull CRM implementation. Information Mangement & Computer security, 102-115.
85. Chalmeta, R. (2006). Methodology for custumer relationship management. Journal of systems and software, 1015-1024.
86. Kale, S. H. (2004). CRM failure and the seven deadly sins. Marketing Management, 42-46.
87. Vincent, C., & Richelieu, A. (2005). Brand strategy in professional sports: The case study of French soccer teams. European sport management quarterly, 23-46.
88. Brandfinance. (2009). www.brandfinance.com.
89. معماری، ژاله. (1386). مدل سازی و تحلیل آمیخته بازاریابی صنعت ورزش کشور (با رویکرد تصمیم محور)، رساله دکتری تربیت بدنی و علوم ورزشي (چاپ نشده)، دانشگاه تهران.
90. محم

پایان نامه
Previous Entries دانلود پایان نامه ارشد درمورد تصویر برند، بازاریابی، ابزار ارتباط، اعتبار برند Next Entries منبع پایان نامه درباره درد مزمن، گروه کنترل، کیفیت زندگی، انعطاف پذیری