دانلود پایان نامه ارشد با موضوع حمایت از مصرف کننده، شرکت های تولید کننده، تحقیق و توسعه، نیروی انسانی

دانلود پایان نامه ارشد

qualitative and quantitative approaches. 1998, Thousand Oaks, CA: Sage.
[123] Tashakkori, A., and Teddlie, C., Handbook of mixed methods in social and behavioral research. 2003, Thousand Oaks: Sage.
[124] Neuman, W. L., Social research methods: qualitative and quantitative approaches. 2006, Boston: Ally and Bacon.
[125] Cavana, R. Y., Delahaye, B. L., and Sekaran, U., Qualitative and quantitative methods. 2001, Milton, Qld: John Wiley.
[126] Huang, H., An empirical analysis of the strategic management of competitive advantage: a case study of higher technical and vocational education in Taiwan. PhD thesis, 2012, Victoria University
[127] Miles, M. B., and Huberman, A. M., Qualitative data analysis. 1994, Thousand Oaks, CA: Sage.
[128] Minichiello, V., Aroni, R., Timewell, E., and Alexander, L., In-depth interviewing: principles, techniques, analysis. 1995, Longman: South Melbourne
[129] Krejeie, R. V., and Morgan, D. W., Determining sample size for research activities. Educational and Psychological Measurement, 1970, 30: p. 604
[130] Jensen, M. C., and Meckling, W. H., Theory of the firm: managerial behavior, agency costs and ownership structure. Journal of Financial Economics, 1979, 3: p. 305-360.
[131] Jensen, M. C., Value maximization, stakeholder theory, and the corporate objective function. Business Ethics Quarterly, 2002, 12(2): p. 235-256.
[132] Alpaslan, C. M., Ethical management of crisis: shareholder value maximization or stakeholder loss minimization? Journal of Contingencies and Crisis Management, 2009, 36: p. 41-50.
[133] Quinn, D., and Jones, T. M., An agenet morality view of business policy. Academy of Management Review, 1995, 20: p. 22-42
[134] Enderle, G., Corporate responsibility in the CSR debate. In J. Wieland and G. Brenkert (eds.), Unternehmensethik im Spannungsfeld der Kulturen und Religionen. Stuttgart: Kohlhammer. 2006, p. 108–124.
[135] Vermaelen, T., An Innovative Approach to Funding CSR Projects. Harvard Business Review. June 2011.
[136] Karnani, A., The Case against Corporate Social Responsibility. MIT Sloan Management Review. August 2010.
[137] Barnea, A., and Rubin, A., Corporate social responsibility as a conflict between owners. Working paper, 2005, Simon Fraser University.
[138] Goss, A., and Roberts, G. S., The impact of corporate social responsibility on the cost of bank loans, Journal of Banking & Finance, 2011, 35: p. 1794–1810.
[139] Husted, B. Corporate social responsibility: to contribute, collaborate or internalize. Long Range Planning, 2003, 36: p. 481-98.
[140] Rynning-Tønnesen, C., Interwiew with Christian Rynning-Tønnesen (StatKraft) The Power to Adapt: Building One of the World’s Largest Renewables Power Producers. MIT Sloan Management Review. August, 2011.
[141] Hillman, A. and Keim, G., Shareholder value, stakeholder management, and social issues: what’s the bottom line? Strategic Management Journal, 2001, 22: p. 125-139
[142] Litz, R. A., A resource-based-view of the socially responsible firm: Stakeholder interdependence, ethical awareness, and issue responsiveness as strategic assets, Journal of Business Ethics, 1996, 15(12): p. 1355-1363
[143] Chakravarthy. B ., Measurings strategic performance. Strategic Management Journal, 1986, 7(5): p. 437-458.
[144] Prahalad. C. K., Corporate governance or corporate value added? Rethinking the primacy of shareholder value. In: Studies in International Corporate Finance and Governance Systems, Chew D (ed.). 1997, New York: Oxford University Press; 46-56.
[145] Amit, R. and Zott, C., Value Creation in E-Business. Strategic Management Journal. 2001, 22(6): p: 493.
[146] Schweizer, L., Concept and evolution of business models. Journal of General Management, 2005, 31(2): p. 37-56
[147] Seddon, P.B., Lewis, G.P., Freeman, P. and Shanks, G., The Case for Viewing Business Models as Abstractions of Strategy. Communications of AIS, 2004, 13: p.427-442.

پیوست 1:
شرکت اروم نارین (شادلی)

1) معرفی مجموعه
مجموعه تولیدی شمس یکی از معتبر ترین شرکت های تولید کننده انواع کنسانتره و آبمیوه بسته بندی شده می باشد. این مجموعه یک مجموعه ی کشت و صنعتی بوده و شامل باغات با میوه های مختلف، آزمایشگاه های کنترل کیفی، واحد تحقیق و توسعه، نیروی انسانی متخصص و کارآمد، دستگاه ها و ماشین آلات مرتبط با تولید آبمیوه می باشد. بسته بندی آبمیوه های این شرکت تماما از سیستم پرکنی سرد و ساخت شرکت تتراپک می باشد. این شرکت دارای 4 کارخانه به نام های سارونه، اروم سانکوک، نارین نوش و اروم نارین می باشد.

1-1) سارونه
نام کارخانه: سارونه
نام برند: سارونه
سال تاسیس: 1362
موقعیت جغرافیایی کارخانه: ارومیه
تولیدات: انواع کنسانتره و آبمیوه (دویپک و قوطی)
بازارهای صادراتی: آلمان، ایتالیا، روسیه، کره جنوبی، هلند، لهستان، ژاپن، پاکستان و عربستان
گواهینامه های اخذ شده:
– صادر کننده نمونه کشور در سال های 1380، 1385، 1388
– واحد نمونه کیفی در سطح ملی در سال 1383 از موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران
– جایزه بین المللی کیفیت در صنایع آبمیوه در سال 2002 از موسسه BID لندن
– مؤدی مالیاتی نمونه استان در سال 1383
– دریافت لوح تندیس حمایت از مصرف کننده در سال 1382
– مؤدی نمونه تامین اجتماعی استان در سال 1383
– گواهینامه استاندارد ایران جهت محصولات تولیدی
– صادر کننده نمونه استانی در سال 1383

1-2) سارلی
نام کارخانه: اروم سانکوک
نام برند: سارلی
موقعیت جغرافیایی کارخانه: اصفهان
تولیدات: انواع کنسانتره و آبمیوه دویپک

1-3) نارین نوش
نام کارخانه: نارین نوش
سال تاسیس: 1387
موقعیت جغرافیایی کارخانه: کاشمر ( استان خراسان)
تولیدات: انواع کنسانتره

1-4) اروم نارین
نام کارخانه: اروم نارین

پایان نامه
Previous Entries دانلود پایان نامه ارشد با موضوع and، of، p.، the Next Entries پایان نامه با واژه های کلیدی امام رضا (ع)، حقوق بشر، علوم سیاسی، امر به معروف