تحقیق با موضوع 35-25، 45-35، 55-45

دانلود پایان نامه ارشد

از 25
35-25
05/0
13/0
97/0
30/0-
41/0

45-35
06/0
14/0
97/0
31/0-
43/0

55-45
05/0
17/0
99/0
41/0-
52/0

35-25
25>
05/0-
13/0
97/0
41/0-
30/0

45-35
00/0
05/0
99/0
12/0-
13/0

55-45
00/0
12/0
1
31/0-
31/0

45-35
25>
06/0-
14/0
97/0
43/0-
31/0

35-25
00/0-
05/0
99/0
13/0-
12/0

55-45
00/0-
12/0
1
33/0-
32/0

55-45
25>
05/0-
17/0
99/0
52/0-
41/0

35-25
00/0
12/0
1
31/0-
31/0

45-35
00/0
12/0
1
32/0-
33/0
مانع عملکردي مربوط با سازماندهي
کمتر از 25
35-25
13/0
11/0
59/0
14/0-
42/0

45-35
25/0
11/0
13/0
04/0-
54/0

55-45
33/0
14/0
10/0
04/0-
70/0

35-25
25>
13/0-
22/0
59/0
42/0-
14/0

45-35
11/0
04/0
03/0
00/0
21/0

55-45
19/0
09/0
19/0
05/0-
44/0

45-35
25>
25/0-
11/0
13/0
54/0-
04/0

35-25
11/0-
04/0
03/0
21/0-
00/0-

55-45
08/0
10/0
84/0
17/0-
34/0-

55-45
25>
33/0-
14/0
10/0
70/0-
04/0

35-25
19/0-
09/0
19/0
44/0-
05/0

45-35
08/0-
10/0
84/0
34/0-
17/0

ادامه جدول 23

مانع عملکردي مربوط به تکنولوژي و تجهيزات
کمتر از 25
35-25
03/0
16/0
99/0
38/0-
45/0

45-35
09/0
16/0
93/0
33/0-
52/0

55-45
23/0
20/0
66/0
30/0-
78/0

35-25
25>
03/0-
16/0
99/0
45/0-
38/0

45-35
05/0
05/0
74/0
09/0-
21/0

55-45
20/0
13/0
48/0
16/0-
56/0

45-35
25>
09/0-
16/0
93/0
52/0-
33/0

35-25
05/0-
05/0
74/0
21/0-
09/0

55-45
14/0
14/0
76/0
23/0-
52/0

55-45
25>
23/0
20/0
66/0
78/0-
30/0

35-25
20/0-
13/0
48/0
56/0-
16/0

45-35
14/0-
14/0
76/0
52/0-
23/0
مانع عملکردي مربوط به وظايف
کمتر از 25
35-25
02/0
17/0
99/0
44/0-
48/0

45-35
20/0
18/0
69/0
27/0-
68/0

55-45
06/0
23/0
00/0
54/0-
66/0

35-25
25>
02/0-
17/0
99/0
48/0-
44/0

45-35
17/0
06/0
03/0
01/0
34/0

55-45
04/0
15/0
99/0
36/0-
44/0

45-35
25>
20/0-
18/0
69/0
68/0-
27/0

35-25
17/0-
06/0-
03/0
34/0-
01/0-

55-45
13/0-
16/0
82/0
56/0-
28/0

55-45
25>
06/0-
23/0
99/0
66/0-
54/0

35-25
04/0-
15/0
99/0
44/0-
36/0

45-35
13/0
16/0
82/0
28/0-
56/0
مانع عملکردي مربوط به کمک ساير پرستاران
کمتر از 25
35-25
25/0
26/0
77/0
95/0-
44/0

45-35
07/0-
27/0
99/0
79/0-
64/0

55-45
33/0-
37/0
80/0
3/1-
64/0

35-25
25>
25/0
26/0
77/0
44/0-
95/0

45-35
17/0
09/0
22/0
06/0-
41/0

55-45
07/0-
26/0
99/0
77/0-
62/0

45-35
25>
07/0
27/0
99/0
64/0-
79/0

35-25
17/0-
09/0
22/0
41/0-
06/0

55-45
25/0-
27/0
79/0
97/0-
46/0

55-45
25>
33/0
37/0
80/0
64/0-
3/1

35-25
07/0
26/0
99/0
62/0-
77/0

45-35
25/0
27/0
79/0
46/0-
97/0

امه جدول 23

مانع عملکردي مربوط به کمک منشي بخش
کمتر از 25
35-25
28/0-
55/0
95/00
8/1-
2/1

45-35
50/0-
60/0
84/0
1/2-
1/1

55-45
61/0-
67/0
80/0
4/2-
2/1-

35-25
25>
28/0
55/0
95/0
2/1-
8/1-

45-35
21/0
34/0
93/0
1/1-
74/0

55-45
32/0-
46/0
89/0
5/1-
94/0

45-35
25>
50/0
60/0
84/0
1/1-
1/2

35-25
21/0
34/0
93/0
74/0-
1/1

55-45
11/0-
52/0
99/0
5/1-
3/1

55-45
25>
61/0
67/0
80/0
2/1-
4/2

35-25
32/0
46/0
89/0
94/0-
5/1

45-35
11/0
52/0
99/0
3/1-
5/1
مانع عملکردي مربوط به وضعيت بخش و تخت/اتاق بيمار
کمتر از 25
35-25
26/0
25/0
74/0
40/0-
92/0

45-35
29/0
26/0
68/0
39/0-
98/0

55-45
62/0
33/0
24/0
24/0-
4/1

35-25
25>
26/0-
25/0
74/0
92/0-
40/0

45-35
03/0
09/0
98/0
21/0-
27/0

55-45
36/0
22/0
21/0-
21/0-
94/0

45-35
25>
29/0-
26/0
68/0
98/0-
39/0

35-25
03/0-
09/0
98/0
27/0-
21/0

55-45
33/0
23/0
49/0
27/0-
93/0

55-45
25>
62/0-
33/0
24/0
4/1-
24/0

35-25
36/0-
22/0
36/0
94/0-
21/0

45-35
33/0-
23/0
49/0
93/0-
27/0

اطلاعات جدول فوق نتايج آزمون Tukey HSD است که متعاقب آزمون ANOVA در همين رابطه بين حيطه هاي موانع عملکردي و گروه هاي سني مختلف انجام شده است .نتايج بدست آمده حاکي از اين است که در حيطه سازماندهي و وظايف بين دو گروه سني 35-25 سال و 45-35 سال ارتباط معناداري ديده مي شود (p<0.05). جدول24 : مقايسه ميانگين نمرات حيطه هاي اصلي و همراه موانع عملکردي تجربه شده توسط
نمونه هاي مورد پژوهش به تفکيک تحصيلات

مانع عملکردي

تحصيلات

اصلي
همراه

محيطي
سازمان
دهي
تکنولوزي/
تجهيزات
وظايف
همکاري
کمک بهيار
همکاري
ساير
پرستاران
همکاري
منشي
وضعيت
بخش /
اتاق بيمار
ليسانس
ميانگين
15/0
16/0
31/0
32/0
15/0
21/0
50/0
45/0

نعداد
124
124
125
125
15
99
29
125

انحراف معيار
23/0
19/0
26/0
30/0
33/0
37/0
73/0
40/0

ميانه
00/0
16/0
28/0
33/0
00/0
00/0
00/0
50/0
فوق ليسانس
ميانگين
33/0
20/0
43/0
45/0
00/0
33/0
66/0
1/1

نعداد
5
5
5
5
1
4
1
5

انحراف معيار
00/0
07/0
38/0
30/0
.
47/0
.
69/0

ميانه
33/0
16/0
50/0
66/0
00/0
16/0
66/0
5/1
مجموع
ميانگين
16/0
16/0
31/0
33/0
14/0
21/0
51/0
47/0

نعداد
129
129
129
130
16
103
30
130

انحراف معيار
23/0
19/0
27/0
30/0
32/0
37/0
72/0
43/0

ميانه
00/0
16/0
28/0
33/0
00/0
00/0
00/0
50/0
آزمونTtestوقضاوت
0001/0
704/0
33/0
39/0
655/0
529/0
831/0
0001/0

نتايج مندرج در جدول بالا نشان مي دهد که بين تحصيلات نمونه هاي مورد پژوهش و حيطه هاي محيطي و وضعيت بخش و تخت/اتاق بيمار از موانع عملکردي تجربه شده ارتباط معني دار ديده مي شود ( 000/0 = P ) . بالاترين ميانگين وانحراف معيار در حيطه هاي مذکور مربوط به تحصيلات فوق ليسانس وبه ترتيب (0/0±23/.) و(69/0 ± 1/1) مي باشد.

جدول 25: مقايسه ميانگين نمرات حيطه هاي اصلي و همراه موانع عملکردي تجربه شده توسط نمونه هاي
مورد پژوهش به تفکيک وضعيت استخدامي

مانع عملکردي

وضعيت
استخدامي
اصلي
همراه

محيطي
سازمان
دهي
تکنولوزي/
تجهيزات
وظايف
همکاري کمک
بهيار
همکاري
ساير پرستاران
همکاري
منشي
وضعيت بخش /
اتاق بيمار
رسمي
ميانگين
12/0
10/0
25/0
29/0

26/0
83/0
30/0

نعداد
19
20
20
20

15
4
20

انحراف معيار
22/0
19/0
23/0
29/0

42/0
57/0
35/0

ميانه
00/0
00/0
28/0
20/0

00/0
1
12/0
قراردادي
ميانگين
23/0
18/0
32/0
37/0
33/0
19/0
40/0
59/0

نعداد
23
22
23
23
2
19
5
23

انحراف معيار
32/0
22/0
27/0
31/0
47/0
30/0
89/0
46/0

ميانه
00/0
16/0
28/0
33/0
33/0
00/0
00/0
50/
طرحي
ميانگين
08/0
04/0
35/0
33/0

22/0

43/0

نعداد
4
4
4
4

3

4

انحراف معيار
16/0
08/0
22/0
47/0

19/0

42/0

ميانه
00/0
00/0
30/0
16/0

33/0

37/0
پيماني
ميانگين
16/0
18/0
32/0
33/0
11/0
21/0
47/0
48/0

نعداد
83
83
83
83
14
66
21
83

انحراف معيار
20/0
18/0
28/0
30/0
30/0
39/0
71/0
44/0

ميانه
00/0
16/0
20/0
25/0
00/0
00/0
00/0
50/0
مجموع
ميانگين
16/0
16/0
31/0
33/0
14/0
21/0
51/0
47/0

نعداد
129
129
130
130
16
103
30
130

انحراف معيار
23/0
19/0
27/0
30/0
32/0
37/0
72/0
43/0

ميانه
00/0
16/0
28/0
33/0
00/0
00/0
00/0
50/0
آزمون کروسکالواليس و قضاوت
567/0
067/0
823/0
782/0
294/0
774/0
418/0
162/0

اطلاعات مندرج در جدول فوق هيچ ارتباط معني داري را بين وضعيت استخدامي و حيطه هاي مختلف موانع عملکردي تجربه شده نشان نمي دهد.

جدول 26 : مقايسه ميانگين نمرات حيطه هاي اصلي و همراه موانع عملکردي تجربه شده توسط
نمونه هاي مورد پژوهش به تفکيک نوبت کاري
موانع عملکردي

نوبت
کاري
اصلي
همراه

محيطي
سازمان

پایان نامه
Previous Entries تحقیق با موضوع عملکردي، 00/0، حيطه Next Entries پایان نامه ارشد درباره عملکرد کارکنان، پرستاران شاغل